1

Vienintelis

PASIRODĖ NAUJASIS RC F –

PASKUTINIS PRABANGIOS „F“ SERIJOS MODELIS, UŽKELIANTIS

AUKŠTESNĘ KARTELĘ AUTOMOBILIŲ SU YPATINGOMIS TECHNINĖMIS CHARAKTERISTIKOMIS SEGMENTE.

Prieš septynerius metus Lexus pristatė įkvepiančių techninių charakteristikų sportinį sedaną IS F. Dėl neįtikėtino manevringumo tiek paprastame kelyje, tiek lenktynių trasoje jis greitai užkariavo vairuotojų širdis. Nuo to laiko raidė „F“ visiems Lexus savininkams ir inžinieriams turi didžiulę reikšmę. „F“ yra žodžio „flagmanas“ simbolis, taip pat nuoroda į „Fuji“ greitkelį, pagrindinę Lexus bandymų trasą. Tai greičio, tikslumo, inovacijų ir techninio progreso sinonimas. Lexus F projekto sumanytojas – inžinierius Yukihiko Yaguchi, kuriam dešimtojo dešimtmečio pradžioje šovė mintis sukurti savo charakteristikomis ir galimybėmis nepranokstamą automobilį. Eksperimentuodamas su įvairiomis esančiomis detalėmis, 2004 m. Yaguchi sukūrė prototipą, kuris vėliau buvo pavadintas IS F. Šiuo modeliu netrukus susidomėjo ir kiti Lexus inžinieriai, kurie prisijungė prie Yaguchi projekto. Lexus vadovybė taip pat atkreipė dėmesį į asmeninį inžinieriaus darbą, kuriame ji įžvelgė slypintį Lexus potencialą įsiskverbti į galingų sportinių automobilių rinką.

„Sukonstruoti automobilį, kuriame būtų įkūnyti Lexus idealai, ir buvo tas sumanymas, dėl kurio ėmiausi šio projekto, – pasakojo Yaguchi. – Siekdami įgyvendinti šią idėją, savo dėmesį mes sutelkėme į tris pagrindinius veiksnius, kurie lemia glaudžią vairuotojo ir automobilio sąsają – į vairo jautrumą, garsą ir pagreitėjimą.“ Dabar, praėjus dešimtmečiui po pirmojo prototipo pasirodymo, Yaguchi su savo komanda pristatė antrąjį „Lexus F“ serijos modelį –RC F. Šių metų Detroito automobilių parodoje debiutavęs RC F modelis komplektuojamas su 5,0 l V8 varikliu, kurio galia siekia daugiau nei 450 AG. Jis apibūdinamas kaip itin greitas sportinis kupė. Šiuo metu tai galingiausias Lexus modelis. RC F montuojamas sukimo momento vektoriaus valdymo diferencialas (TVD), pirmąkart pasaulyje įrengtas galiniais ratais varomoje versijoje su varikliu priekyje. Ši sistema užtikrina didesnį stabilumą, geresnį valdymą ir puikias dinamines savybes, leisdama patirti tikrą vairavimo malonumą.

„Kurti RC F buvo sunkiau nei IS F, – pastebėjo Yaguchi. – Žinoma, IS F projektas taip pat pareikalavo daug jėgų. Tačiau šįkart buvo sunkiau pranokti lūkesčius, nes jau yra „F“ pavyzdys. Mes turėjome sukurti kažką geresnio nei mūsų ankstesni modeliai, kad padarytume įspūdį. Švelniai tariant, tai buvo sudėtinga užduotis.“ Yaguchi nemėgsta puikuotis, tačiau jo pasiekimai anaiptol nėra kuklūs. Valdymo požiūriu RC F pranoksta savo pirmtaką. Tai iš dalies lemia įdiegti aerodinaminiai sprendimai, patobulinta automobilio apačia ir sparnai bei modernizuota pakaba. Bagažinės dangtyje įrengtas elektroniniu būdu valdomas sparnas – „LFA“ būdingas konstrukcinis elementas. Automobiliui viršijus 80 km/h greitį, šis sparnas išsiskleidžia. 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir atnaujintomis verpsto formos radiatoriaus grotelėmis papuoštas gražuolis įtiks tiek patyrusiems Lexus vairuotojams, tiek naujiems šios markės gerbėjams. „Šis automobilis skirtas visiems, nepriklausomai nuo vairavimo įgūdžių, ypač modelis su sukimo momento vektoriaus valdymo diferencialu (TVD), – pasakoja šypsodamasis Yaguchi. – Jūs galite lengvai skrosti miesto gatvėmis ir patirti malonumą sukdami ratus lenktynių trasoje.“

TEKSTAS: SHOGO HAGIWARA
NUOTRAUKOS: GREG WHITE

repeat
Grįžti į Lexus Brand