concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

PASAULINĖ NAUJOJO
LEXUS LS 500h PREMJERA

ŽIŪRĖKITE LS 500h
PRISTATYMO FILMUKĄ

ŽIŪRĖKITE ŽENEVOS AUTOMOBILIŲ PARODOS SPAUDOS KONFERENCIJĄ

ĮŽANGA

Ženevos automobilių parodoje įvyko pasaulinis naujojo Lexus LS 500h – visiškai hibridinės Lexus flagmano sedano versijos debiutas.

Netrukus po V6 benzininio variklio su dviem turbokompresoriais varomo LS 500 pasirodymo 2017 m. Tarptautinėje Šiaurės Amerikos automobilių parodoje (NAIAS) Detroite pristatytas hibridinis modelis yra dar viena Lexus prabangaus sedano interpretacija. Savo drąsiu dizainu, kvapą gniaužiančiomis važiavimo charakteristikomis ir rafinuotu įvaizdžiu jis taps jaunesnės, pažangiai mąstančios auditorijos traukos centru.

Automobilio dizaino išskirtinumą lemia sėkmingai į darnią visumą sujungtas ketverių durelių sedanas su ilgesne važiuoklės baze ir žemo kupė tipo profilis. Taigi LS apima du augančius – sedanų ir kupė – segmentus.

LS 500h komplektuojamas su nauja Lexus daugiapakope hibridine sistema. Ši technologija keičia hibridinio automobilio galios sampratą ir su juo siejamą vairavimo patirtį. Ji užtikrina greitesnę reakciją ir dar daugiau džiaugsmo vairuotojams suteikiantį linijinį pagreitėjimą, kuris ypač pastebimas pajudant iš vietos. Be to, dar labiau sumažėjo Lexus hibridinei technologijai būdingi ir taip maži degalų sąnaudų bei taršos rodikliai.

Hibridinę sistemą sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i V6 benzininis ir du elektriniai varikliai. Maksimali sistemos galia siekia 359 DIN AG / 264 kW. LS 500 modelis Europos rinkoje bus siūlomas tik su visų varomųjų ratų sistema, o į LS 500h asortimentą bus įtrauktos galiniais ir visais ratais varomos versijos.

VISIŠKAI HIBRIDINĖ SISTEMA SU 3,5 L V6 DUAL VVT-I BENZININIU VARIKLIU

LS 500h sedanas komplektuojamas su Lexus daugiapakope hibridine sistema, kurią sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i benzininis ir du elektriniai varikliai, drauge išvystantys 359 DIN AG / 264 kW galią.

Variklio darbą optimizuoja kintamojo vožtuvų veikimo sistema (Dual VVT-i): dėl tikslaus vožtuvų veikimo reguliavimo, pritaikyto prie važiavimo sąlygų, sukuriamas didelis sukimo momentas visame sūkių diapazone.

Pritaikius siauras ir lengvas vožtuvų svirtis bei paskirstymo mechanizmo pavaros grandines su mažos trinties koeficientu, buvo sumažinti trinties nuostoliai ir padidintas variklio našumas. Tiesioginio degalų įpurškimo sistema D-4S užtikrina optimalų degimo procesą, taip sumažindama degalų sąnaudas.

LEXUS DAUGIAPAKOPĖ HIBRIDINĖ SISTEMA

Naujajame LS 500h modelyje montuojama Lexus daugiapakopė hibridinė sistema. Tai novatoriška technologija, keičianti hibridinės sistemos charakteristikas.

Sistema papildo Lexus hibridinės pavaros galios agregatą, kurį sudaro 3,5 l V6 benzininis ir du elektriniai varikliai, keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Tai lemia tikslesnę automobilio reakciją į vairuotojo veiksmus, geresnes dinamines savybes, kurios leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą, ir Lexus hibridams būdingą sklandų riedėjimą bei išskirtinę ekonomiją.

Įprasto visiškai hibridinio automobilio vidaus degimo variklio galią padidina elektrinis variklis, naudojant reduktorių. Su naująja daugiapakope hibridine sistema V6 variklio ir hibridinio akumuliatoriaus galia padidinama keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Dėl didesnės galios automobilis greičiau įsibėgėja pajudėjęs iš vietos iki 100 km/h (per 5,4 s). LS 500h pasiekia didelį pastovų greitį žemesnių sūkių diapazone ir išvysto didesnį greitį (iki 140 km/h) esant išjungtam benzininiam varikliui.

Daugiapakopio perjungimo įrenginys montuojamas tiesiai už galios paskirstymo bloko viename lygyje su variklio alkūniniu velenu. Perjungimo įrenginys turi keturias pavaras, tačiau imitacinis perjungimas pavarų diapazone sukuria vairavimo su 10 pavarų transmisija įspūdį. Automobiliui didinant greitį, variklio apsukos didėja linijiniu būdu ir be pertrūkių, išvengiant „guminės juostos“ efekto, kuris pasitaiko naudojantis kai kuriomis kintamojo veikimo transmisijomis. 10-osios pavaros diapazone CVT valdymo sistema palaiko didelį pastovų greitį esant mažesnėms variklio apsukoms. Tai lemia tylų ir sklandų riedėjimą bei mažas degalų sąnaudas.

Transmisija patobulinta pritaikius pažangesnę dirbtinio intelekto pavarų valdymo sistemą, kuri montuojama įprastose automatinėse transmisijose, todėl visuomet nustatoma optimali pavara, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir vairuotojo veiksmų, pavyzdžiui, važiuojant įkalne ar nuokalne. Sistema taip pat naudoja „vairuotojo elgsenos indeksą“ (DMI – Driver’s Mind Index). Tai reiškia, jog sistema gali reguliuoti pavarų perjungimą priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus: vairuotojui nereikia perjungti kito važiavimo režimo, kad būtų pritaikyti atitinkami transmisijos nustatymai.

Daugiapakopė hibridinė sistema suteikia galimybę naudotis mechaninės pavarų dėžės (M) režimu ir valdyti pavaras rankiniu būdu ant vairo įrengtomis pavarų svirtelėmis (šios funkcijos Lexus hibriduose anksčiau nebuvo). Dėl koordinuoto galios paskirstymo bloko ir pavarų perjungimo mechanizmo valdymo pavaros perjungiamos akimirksniu, kai tik kompiuteriui perduodamas signalas iš pavarų svirtelės. Tai užtikrina ypač greitą reakciją.

HIBRIDINIS LIČIO JONŲ AKUMULIATORIUS

LS 500h komplektuojamas su kompaktišku ir lengvu ličio jonų hibridiniu akumuliatoriumi. Jis yra 20 proc. mažesnis už nikelio metalo hidrido akumuliatorių, įrengtą dabartiniame Lexus LS 600h automobilyje, ir pasižymi didesniu energijos tankio rodikliu. Dėl kompaktiškos jo konstrukcijos bagažinės talpa padidėjo 25 l (lyginant su LS 600h).

Be to, ličio jonų akumuliatoriaus yra lengvesnis. Tai leido sumažinti bendrą automobilio masę, kartu pagerinant bendrus degalų sąnaudų ir taršos rodiklius bei optimizuojant valdymą.

Tai pirmasis satelitinės konstrukcijos Lexus hibridinis akumuliatorius: elementų įtampos kontrolės funkcija yra atskirta nuo akumuliatoriaus elektroninio valdymo bloko. Toks sprendimas leidžia efektyviai panaudoti anksčiau paliktą neužpildytą erdvę akumuliatoriaus bloko viduje – dabar joje patalpintas laidų mazgas ir akumuliatoriaus aušinimo ventiliatorius. Dėl tokios konstrukcijos sumažėjo bendri agregato gabaritai. Be to, aušinimo ventiliatorius tapo daug galingesnis ir siauresnis.

JAUKUS IR ERDVUS SALONAS

Informacinė ir pramoginė sistema turi patrauklesnę grafinę naudotojo sąsają ir yra valdoma naudojantis naujosios kartos Lexus nuotolinio valdymo įtaisu. Intuityvus valdiklis imituoja išmaniojo telefono veikimą ir atpažįsta „ranka įrašytas“ komandas, kurios pateikiamos pirštu braižant raides ant jutiklinio kilimėlio.

TAKUMI MEISTRIŠKUMAS

Lexus takumi meistriškumą, nusakomą kokybės, preciziškumo ir tobulumo sąvokomis, atskleidžia prabangios naujojo LS apdailos detalės, puikiai tinkančios flagmanui sedanui.

Naujasis LS išsiskiria unikalia estetikos pajauta. Apie tai byloja įvairūs elementai, pavyzdžiui, salono apšvietimas, ir išskirtinis dėmesys apdailos detalėms bei visiems matomiems ir juntamiems aplinkos niuansams.

ĮKVĖPTA JAPONŲ KULTŪROS IR TRADICIJŲ

Gofruota durelių apdaila yra įkvėpta origamio – japonų popieriaus lankstymo meno, kai iš vieno lapo sukuriamos trimatės formos. Iš pradžių durelių panelės prityrusio meistro buvo sukurtos iš popieriaus. Tikslios ir sudėtingos klostės galutiniame trimačiame modelyje atspindi L (Lexus) motyvą, sukurdamos įvairius efektus dienos metu ir naktinio salono apšvietimo sąlygomis.

Sukurti išskirtinės kokybės LS 500h interjerą padėjo ir Lexus takumi meistrai, kurių viražai pastebimi naujose prabangiose medžiagose ir apdailos elementuose. Vienas tokių pavyzdžių – vidinių durelių panelių apdaila, sukurta pasitelkiant gofravimo ir stiklo raižybos (kiriko) techniką.

KETURIOS PAKOPOS

Daugiapakopė hibridinė sistema papildo LS 500h sedano Lexus Hybrid Drive galios agregatą, kurį sudaro 3,5 l V6 Dual VVT-i benzininis ir du elektriniai varikliai su keturių pakopų perjungimo įrenginiu. Pritaikius šią technologiją, automobilis tiksliau reaguoja į akceleratoriaus spustelėjimą. Tai ypač pastebima jam pajudėjus iš vietos.

Nors sistemą sudaro tik keturios pakopos, tačiau ji imituoja 10 pavarų transmisijos veikimą, kaip būdinga ir LS 500 modeliui, varomam 3,5 l V6 benzininio variklio su dviem turbokompresoriais, užtikrindama linijinį, tiesioginį bei tikslų pagreitėjimą ir leisdama patirti dar didesnį vairavimo malonumą.

LEXUS KEIČIA SAVO PASAULINIO
FLAGMANO ĮVAIZDĮ:
NAUJASIS 2018 M. LAIDOS
LS SEDANAS

VISIŠKAI NAUJAS DIZAINAS, SUJUNGIANTIS SPORTINIO
KUPĖ SILUETĄ IR PRESTIŽINIO SEDANO ERDVUMĄ

Turbūt nė vienas pirmąkart pasirodęs automobilis nepadarė tokio perversmo savo klasėje, kaip pirmasis Lexus LS, į rinką įsiliejęs ir prabangaus prekės ženklo gimimą paskelbęs prieš 28 metus. 1990 m. laidos LS 400 modelis tapo tikra prabangių automobilių segmento sensacija. Jis susilaukė kritikų liaupsių ir sužavėjo pirkėjus naujais komforto, variklio bei transmisijos charakteristikų, sklandaus ir tylaus veikimo, gamybos kokybės, atidumo detalėms ir patikimumo standartais. Be to, pasirodžius šiam novatoriškam automobiliui, Lexus nustatė ir įtvirtino naujus klientų aptarnavimo standartus.

Dabar Lexus bendrovė pasiryžusi pakartoti sėkmingą istoriją: 2017 m. Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje ji pristatė naują penktosios kartos 2018 m. LS serijos flagmaną sedaną. Naujojo LS vidus ir išorė išsiskiria unikaliu japonų stiliumi ir prabangos pajauta. LS yra naujausias pasaulinis Lexus modelis, kuris bus siūlomas beveik 90 šalių. „LS sedanas bus ne tik Lexus prekės ženklo simbolis, bet ir pavyzdinis naujosios kartos prabangus automobilis, atspindintis japonų tradicijas bei kultūrines vertybes, – tvirtino vyriausiasis atnaujinto LS sedano inžinierius Toshio Asahi. – Todėl ši pasaulinė viršūnė turi pranokti visus lūkesčius, siejamus su prabangiu automobiliu.“

ILGESNIS, ŽEMESNIS, PLATESNIS
IR DAR EFEKTINGESNIS

Už savo pirmtaką ilgesnis ir žemesnis naujasis LS sedanas išsiskiria išraiškinga išvaizda ir sportinio kupė siluetu, kurį pabrėžia nauja Lexus dizaino koncepcija. Nauja pasaulinė Lexus prabangių automobilių platforma (GA-L), ant kurios sukonstruotas LS sedanas, suteikia naujų vairavimo potyrių. Ši ilgesnė premium klasės galiniais ratais varomų automobilių platforma, kuri buvo panaudota kuriant naują nuostabųjį Lexus LC 500 kupė, leidžia mėgautis įspūdinga dinamika ir dar didesniu komfortu kelyje, kuriuo garsėja Lexus automobiliai. Pirmosios kartos Lexus LS modelis pasisekimo susilaukė ne todėl, kad tiesiog išplėtė prabangių automobilių gamintojų tuo metu siūlomas galimybes. Jo stiprybė glūdėjo gebėjime nuspėti prabangių automobilių pirkėjų lūkesčius.

Tokiu pat keliu suka ir 2018 m. laidos LS sedanas. Jo erdvus salonas, unikali vidaus apdaila bei įspūdingos technologijos dar kartą nustebins pirkėjus ir pakeis jų lūkesčius, siejamus su pasauliniu flagmanu. „Mes išsikėlėme unikalius ambicingus tikslus ir ryžtingai siekėme juos įgyvendinti, – pasakojo vyriausiasis LS inžinierius T. Asahi. – Klientai, kurie pageidaus įsigyti Lexus flagmaną, jau yra įpratę prie prabangos. Tai žmonės, kurie greitai pastebi, kas yra autentiška. Mes nepatrauktume jų dėmesio įprastu aukštos klasės produktu.“

FLAGMANO ATGIMIMAS

Pirmosios kartos LS modelis atvėrė Lexus prekės ženklui duris į rinką. Panašia linkme juda ir naujasis 2018 m. laidos LS sedanas, pakreipdamas šio prekės ženklo raidą dinamiškesne kryptimi. Kiekviena LS sedanų karta siekė rasti savo atskirą aukštesnio lygio prabangos, meistriškumo, dinamikos ir saugumo formulę, o pati naujausia versija dar pateikė ir išraiškingesnio dizaino bei patrauklesnių važiavimo savybių apibrėžimą.

Kurti naujosios kartos LS sedaną Lexus dizaineriai pradėjo nuo švaraus lapo. Jie pamėgino iš naujo įsivaizduoti, koks turėtų būti flagmanas sedanas, jei jis vėl taptų prekės ženklo vizitine kortele. Buvo užsimota ne patobulinti Lexus pasiekimus, bet pranokti prabangių automobilių pirkėjų iš viso pasaulio lūkesčius.

Pagrindinė sąsaja, jungianti visus LS modelius, išliko nepakitusi. Tai omotenashi – japonų svetingumo koncepcija. Pritaikyta prabangiame automobilyje ji virsta dėmesiu vairuotojui ir keleiviams, nuspėjant jų poreikius, sudarant sąlygas patogiai jaustis ir apsaugant nuo galimų pavojų.

AUTOMOBILIO DINAMIKA

Prabangių sedanų vairuotojai, kaip niekad anksčiau, reikalauja, kad automobiliai būtų manevringesni, dinamiškesni ir ne mažiau komfortiški. Suderinti šiuos privalumus automobilyje yra vienas sunkiausių uždavinių. Tačiau naujoji pasaulinė Lexus prabangių automobilių platforma (GA-L) padėjo įveikti šį iššūkį. Naujoji platforma debiutavo su LC 500 kupė. Dabar su ilgesne važiuoklės baze ji tapo ir naujojo LS sedano konstrukciniu pagrindu. Siekiant užtikrinti optimalų svorio centrą ir pagerinti svorio pasiskirstymą, į naujojo LS asortimentą bus įtrauktas tik platus ir žemas modelis su ilga važiuoklės baze.

GA-L platforma yra tvirčiausia per visą Lexus istoriją. Ji užtikrina lengvesnį valdymą, sklandesnį riedėjimą ir tylesnę salono aplinką. Naujojo sedano važiuoklės bazė siekia 3125 mm, t. y. 35 mm ilgesnė už dabartinio LS modelio su ilgesne važiuoklės baze.

Nepriekaištingą naujojo LS sedano riedėjimą ir valdymą lemia naujausios kartos važiuoklės valdymo technologija, dar vadinama integruota automobilio dinamikos valdymo sistema (VDIM). Ši sistema valdo visas papildomas automobilio sistemas (stabdžių, vairo mechanizmo, galios agregato ir pakabos), kontroliuodama pagrindinius išilginius, šoninius ir vertikaliuosius judesius, taip pat sukimąsi aplink vertikaliąją ašį, skersinį posvyrį ir išilginį svyravimą. Dėl optimaliai kontroliuojamų šių judesių užtikrinamas išskirtinis komfortas važiavimo metu, tvirtesnis sukibimas, didesnis saugumas ir manevringumas. Valdymą pagerina ir aktyvieji stabilizatoriai bei Lexus dinamikos valdymo sistema (LDH) su nepriklausoma priekinių ir galinių ratų valdymo funkcija. VDIM užtikrina didesnį stabilumą automobiliui važiuojant nevienodo sukibimo paviršiumi, pavyzdžiui, sausu asfaltu ir apledėjusia danga.

Kurdami naująjį LS modelį, inžinieriai panaudojo lengvas medžiagas, tarp jų itin tvirtus plieno lakštus ir aliuminį, kurios leido daugiau nei 90 kg sumažinti bendrą svorį, lyginant su dabartiniu LS modeliu. Šie sprendimai kartu su nauju V6 varikliu ir tvirtesniu kėbulu pagerina dinamines automobilio savybes.

Važiavimo charakteristikoms ypač didelės įtakos turi ir žemesnis automobilio svorio centras, pasiektas pritaikius naują platformą: didesnioji svorio dalis (įskaitant variklį ir salono keleivius) yra išdėstyta žemiau ir arčiau važiuoklės centro. Specialūs tvirtinimo elementai variklio skyriuje, tvirtos aliumininės pakabos atramos priekyje ir gale bei kitos detalės padėjo sutvirtinti pagrindines važiuoklės konstrukcijos dalis.

LS modeliai nuo seno garsėja pakabos kokybe, tačiau Lexus inžinieriai nusprendė pasiekti dar didesnių aukštumų ir šioje srityje. Pavyzdžiui, daugiasvirtės pakabos viršutinėse ir apatinėse valdymo svirtyse montuojami dvigubi rutuliniai šarnyrai, todėl pakaba reaguoja net į menkiausius vairo judesius ir kelio sąlygas. Konstrukcija su dvigubais rutuliniais šarnyrais padeda ne tik paskirstyti darbinę apkrovą, bet ir optimizuoti pakabos geometriją, užtikrindama tikslesnį vairo valdymą ir greitesnę pradinę jo reakciją. Siekiant sumažinti nespyruoklinių dalių svorį ir padidinti manevringumą bei komfortą, daugelyje pakabos vietų panaudotas aliuminis.

NAUJAS LS DINAMIKOS IR SKLANDAUS RIEDĖJIMO APIBRĖŽIMAS:

V6 VARIKLIS SU DVIEM TURBOKOMPRESORIAIS
IR 10 LAIPSNIŲ TRANSMISIJA

Lexus inžinieriai specialiai naujajam LS sedanui sukūrė naują 3,5 l V6 variklį su dviem naujais turbokompresoriais galiai padidinti ir ekonomijai pagerinti, panaudodami savo F1 technologiją. Naujasis LS variklis atspindi Lexus siekį ieškoti dinamiškesnių sprendimų. Jis siūlo V8 galios agregatui prilygstančią galią ir niekuo jai nenusileidžiančią degalų ekonomiją, užtikrindamas minimalų triukšmo ir vibracijos lygį.

Šio naujo variklio galia yra tokia, kokios ir galima tikėtis iš LS flagmano sedano – 310 kW/421 PS/415 AG, o sukimo momentas – 600 Nm. Taigi jis turi svarų pranašumą, lyginant su dabartiniame LS modelyje įrengto V8 variklio charakteristikomis. Ilga eiga ir optimizuotas cilindro skersmens bei stūmoklio eigos santykis lemia greitesnį degimo procesą ir efektyvesnį dviejų turbokompresorių veikimą, todėl numatyta, kad įsibėgėti iki 100 km/h LS sedanui (su visų varomųjų ratų sistema) pakaks 4,5 sekundės.

Tačiau bene svarbiausia yra tai, kaip Lexus sureguliavo variklį ir transmisiją, kad automobilis galėtų žaibiškai pagreitėti ir būtų nuolat didinamas sukimo momentas variklio apsukoms artėjant prie maksimalios leistinos padalos. Kopėčių tipo rėmo konstrukcija cilindrų bloke, modernizuotos variklio atramos, elektrinis išmetamųjų dujų nuleidimo vožtuvas ir daugelis kitų sprendimų padeda užtikrinti sklandų variklio ir transmisijos veikimą. Tai skiriamoji Lexus prekės ženklo ypatybė. Vairuotojas gali nustatyti norimą variklio ir transmisijos reakciją, pasirinkdamas Normal, Sport arba Sport+ važiavimo režimą. Sportinio vairavimo įspūdžius sustiprina iš išmetamųjų dujų vamzdžio sklindantis garsas.

Naujajame LS flagmane taip pat montuojama pirmoji 10 laipsnių automatinė transmisija, skirta prabangiam sedanui, kuri debiutavo su Lexus LC 500 modeliu. Šioje transmisijoje naudojamas automatinis sukimo momento konverteris. Savo perjungimo sparta ji prilygsta transmisijoms su dviem sankabomis. Platus perjungimo diapazonas, kurį įgalina dešimt viena šalia kitos išdėstytų pavarų, puikiai tinka bet kokiam vairavimo stiliui – visuomet užtikrinama optimali pavara.

Pavaras galima perjungti svirtelėmis. Tačiau daugeliui labiau patiks pažangi elektroninė valdymo sistema, nuspėjanti vairuotojo veiksmus. Įvertinusi pagreitėjimo, stabdymo ir šoninės apkrovos sąlygas, sistema parenka tinkamiausią perdavimo santykį.

Pradėjus didinti greitį, arti išdėstyti žemų pavarų perdavimo skaičiai ir trumpesnis perjungimo laikas sukuria ritmingo ir energingo pagreitėjimo įspūdį. Idealiai suderintas aukštas variklio su dviem turbokompresoriais sukimo momentas su aukštesnių pavarų perdavimo skaičiais leidžia mėgautis lengvu ir ramiu važiavimu skriejant greitkeliu.

Ypač greitai perjungiant žemesnes pavaras užtikrinamas tiesioginis pagreitėjimas, nevėluojant reakcijai į apkrovas. Sukimo momento konverteris įjungiamas visuose diapazonuose, išskyrus atvejus, kai pajudama iš vietos, kad būtų užtikrintas tiesioginio pagreitėjimo pojūtis ir minimalios degalų sąnaudos.

UNIKALIOS DETALĖS

„LS sedanas yra Lexus prekės ženklo flagmanas, – pažymėjo vyriausiasis dizaineris Koichi Suga. – Jis labiau nei bet kuris kitas modelis atspindi Lexus istoriją ir perteikia bendrovės įvaizdį. Tai visų prekės ženklo vertybių simbolis.“ Laikydamasi savo koncepcijos „Ir kartu“ (Yet), kuri gyvuoja nuo pirmosios kartos LS sedano pasirodymo, Lexus bendrovė sukūrė dizainą, sujungiantį prestižinio „trijų dalių“ sedano erdvę ir komfortą bei stilingą ketverių durelių kupė siluetą. Toks derinys pritrauks jaunesnių prabangių automobilių pirkėjų dėmesį. Lexus dizaineriai panaudojo visus naujosios platformos privalumus, įskaitant žemesnį profilį ir ilgį, prilygstantį prestižiniam sedanui su ilgesne važiuoklės baze, kad naujasis LS atrodytų labiau „ištęstas“ ir žemesnis. Lyginant su dabartiniu modeliu, naujosios kartos LS sedanas yra apie 15 mm žemesnis, todėl variklio dangtis ir bagažinė pažemėjo atitinkamai 30 mm ir 41 mm. Naujasis LS – pirmas Lexus sedanas su šešiais šoniniais langais. Be to, pirmąkart Lexus sedane langų rėmai sulyginti su šoninių statramsčių paviršiumi.

Siekiant išlaikyti salono vidaus aukštį esant žemesniam profiliui, naujajame LS įrengtas slankiojamas stoglangis. Unikali verpsto formos grotelių apdaila, kurios pagrindą sudaro tekstūra, besikeičianti įvairiomis apšvietimo sąlygomis, yra intensyvaus darbo su kompiuterinėmis modeliavimo programomis (CAD) ir gausybės atskirų paviršių koregavimo rankiniu būdu vaisius. LS sedanas debiutuoja su penkiais ratlankių dizaino variantais, tarp jų – dvi naujos 19 colių ir trys 20 colių versijos. 20 colių prabangūs ratlankiai išsiskiria blizgia danga, išgauta naudojant galvaninio padengimo technologiją, kuri vadinama purškiamąja metalizacija. Visiems ratlankių dizaino variantams, išskyrus vieną, būdinga tuščiavidurė apvado struktūra, kuri mažina padangų skleidžiamą rezonansinį garsą.

ŠIUOLAIKINIS
KOMFORTAS,
ĮKVĖPTAS
TRADICIJŲ

Kurti naujus prabangaus flagmano standartus – tai ne tik papildyti būdingas ypatybes naujomis. Laikydamiesi omotenashi principo, Lexus inžinieriai siekė sukurti prabanga spinduliuojantį naujojo LS saloną, kuris maloniai nuteiktų keleivius, o vairuotojui leistų pasijusti tarsi partneriui.

„Siūlau tiesiog praverti duris – jūs iš karto intuityviai pajusite, kad prieš jus atsiveria visiškai kitoks interjeras nei bet kurio kito prabangaus automobilio“, – teigė vyriausiasis inžinierius K. Suga. Tai puikiai iliustruoja naujos konstrukcijos sėdynės, įskaitant 28 padėčių elektra reguliuojamas priekines sėdynes su šildymo, vėsinimo ir masažo funkcijomis.

Pasitelkiant „valdymo iš vietos“ idėją, organiškos formos prietaisų skydelyje informaciniai ekranai išdėstyti vienodame aukštyje, kad vairuotojas galėtų valdyti sistemas nekeisdamas kūno padėties.

Siekdama sukurti vairuotojui dar patogesnį naująjį LS automobilį, Lexus kūrėjų komanda daug dėmesio skyrė ir galinėms sėdynėms. Ji pritaikė vientisą apgaubiantį dizainą tarp salono vidaus apdailos ir sėdynių atlošų, kad keleiviams būtų patogu išlipti.

Papildomos galinių sėdynių šildymo, vėsinimo ir masažo funkcijos sukuria išskirtinę aplinką. Salone daug laisvos vietos kojoms – tokios erdvės negalėjo pasiūlyti nė vienas ankstesnių kartų LS sedanas. Taip pat galima užsisakyti prabangų sėdynių komplektą, į kurį įtrauktos elektra valdomos priekinės ir galinės sėdynės su taškinio masažo (shiatsu) funkcija ir pakeliamomis kojų atramomis. Be to, šiame komplekte esančią sėdynę už priekinio keleivio sėdynės galima nulenkti iki 48o ir pakelti iki 24o, kad galinis keleivis galėtų patogiau išlipti iš automobilio.

Kadangi naujasis LS sedanas yra žemesnis už ankstesnes versijas, Lexus pirmą kartą įrengė pneumatinę pakabą su įlipimą palengvinančia funkcija. Veikiant šiai funkcijai, kuri aktyvuojama atrakinant automobilį išmaniuoju raktu, automobilis automatiškai pakeliamas ir atidaromos sėdynės šoninės atramos, pasitinkant įlipantį vairuotoją.

TRADICIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ
SAMPYNA

Apšvietimas ir dėmesys detalėms atskleidžia unikalią LS sedano estetiką. Ieškant naujų vidaus apdailos kūrimo būdų, ir šį kartą buvo atsigręžta į japonų kultūrą. Naujasis sedanas sujungė japonų estetikos tradicijas ir šiuolaikines gamybos technologijas. Tai atspindi Lexus būdingi elementai, pavyzdžiui, dailus salono apšvietimas, įkvėptas japonų žibintų, ir porankiai, kurie atrodo lyg plūduriuotų šalia durelių panelės. Naujajame LS galima pastebėti ir shimamoku medienos rašto įkvėptas naujas detales, sukurtas meniškai suderinus natūralią medieną, rafinuotą japonų šponą ir lazerinio pjovimo technologijas.

Iš naujų apdailos raštų variantų minėtini Art Wood/Organic, Art Wood/Herringbone ir Laser Cut Special. Kitaip nei tiesiasluoksnis shimamoku raštas, naujojo LS raštas yra platesnis, su skersiniais pluoštais ir ryškesniais kontrastais tarp šviesių ir tamsių atspalvių, todėl medinė apdaila atrodo išraiškingesnė.

TYLOS GARSAI ARBA
PUIKI MUZIKA

Lexus sureguliavo LS sedano išmetamųjų dujų sistemą taip, kad ji skleistų solidesnį garsą, ir pasirūpino, kad važiavimo metu salone viešpatautų tyla. Pritaikyti nauji garso slopinimo būdai leido sukurti dar tylesnę salono aplinką, lyginant su ankstesnių kartų LS modeliais. Triukšmo lygį salone mažina ir aktyvioji garso valdymo sistema: ji fiksuoja į automobilį sklindančio variklio garsus ir slopina atitinkamus dažnius, naudodama atvirkštinės fazės garsą iš garsiakalbių.

Tylus LS sedano salonas – puiki aplinka klausytis muzikos naudojantis standartine premium garso sistema arba erdvinio garso Mark Levinson aparatūra su lubose įmontuotais garsiakalbiais, kuri yra tikras džiaugsmas kokybiškos garso įrangos mylėtojams. Į šios aparatūros komplektą įtraukta patrauklesnė grafinė naudotojo sąsaja. Naujosios kartos nuotlinio valdymo Remote Touch sąsaja imituoja išmanaus telefono veikimą ir palaiko ranka atliktus įrašus. Šalia 12,3 colio navigacijos sistemos ekrano LS sedane kaip papildoma įranga gali būti montuojamas didelis spalvotas projekcinis ekranas (HUD), ant priekinio stiklo tiesiai priešais vairuotoją projektuojantis įvairią informaciją.

PAŽANGI SAUGOS
ĮRANGA

Naujasis Lexus LS išsiskiria aukšto lygio pasyviosios saugos įranga, skirta apsaugoti keleivius susidūrimo metu. Be to, LS sedane įdiegta Lexus technologijų, kurios gali padėti išvengti avarijų ar sušvelninti jų pasekmes. LS modelyje bus montuojama originali patobulinta Lexus Safety System+ saugos įranga su pirmąja pasaulyje pėsčiųjų intuityvaus aptikimo funkcija ir aktyviąją vairo kontrole. Kai priešais kelyje aptinkamas pėstysis ir susidūrimas yra neišvengiamas, ši sistema pradeda automatiškai stabdyti LS automobilį, atitinkamai pasukdama vairą, kad būtų apvažiuotas pėstysis ir nenukrypta iš eismo juostos.

Spalvotame projekciniame ekrane vairuotojas gali matyti įspėjamuosius pranešimus. Naujosios kartos LS sedane taip pat įrengta aukšto lygio pagalbinė vairavimo sistema Lexus CoDrive. Ji kontroliuoja vairo valdymą priklausomai nuo vairuotojo ketinimų ir teikia nuolatinę pagalbą važiuojant greitkeliu.

SPECIFIKACIJOS

PAGRINDINIAI 2018 M. LEXUS LS TECHNINIAI DUOMENYS

Automobilio tipas: normalaus dydžio premium klasės prabangus sedanas
Variklis: 3,5 l V6 su tiesioginio įpurškimo sistema ir dviem turbokompresoriais
Transmisija: 10 laipsnių automatinė
Galia: 310 kW/421 PS/415 AG
Sukimo momentas: 600 Nm
Važiuoklės bazė: 3125 mm
Bendras ilgis: 5235 mm
Aukštis: 1450 mm
Plotis: 1900 mm
Ratlankiai: 19 arba 20 colių

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU