2021 lexus hero the art of feeling more

LEXUS NAUJIENOS

LEXUS SKELBIAMAS PRANEŠIMAS „GEBĖJIMAS JAUSTI DAUGIAU“: ĮŽVALGIOS ELGSENOS POKYČIŲ PROGNOZĖS 2022 METAMS IR TOLIMESNIAM LAIKOTARPIUI

  • Minint naujojo NX debiutą rinkoje Lexus atskleidžia besikeičiančias visuomenės vertybes ir primena apie tai, kad gebėjimas jausti daugiau tapo tikra meno forma.
    Bendradarbiaujant su pasaulinių tendencijų prognozių kompanija WGSN parengtame pranešime Lexus nuosekliai atskleidžia, kaip atrodo po pandemijos vėl atsiveriantis pasaulis. Aiškiai nušviečiami elgsenos pokyčiai, kiekvienam iš mūsų per pastaruosius pusantrų metų prisitaikant prie kitokio gyvenimo.
    Po ilgo laikokarpio, kuomet visi stokojo naujų pojūčių, dabar stengiamės jausti daugiau kiekvieną akimirką – pradedant bendravimu su šeima ir draugais ar naminio maisto ruošimu ir baigiant dirbtiniu būdu sukurtais organizmais arba naujos kartos interneto ryšio techonologijomis. Intensyvesnis tapo netgi malonumas pademonstruoti naujus judesius šokių aikštelėje. Pranešime pabrėžiama, kokios svarbios vartotojui yra įvairios patirtys.
    Susirūpinimas aplinkos tarša ir finansiniai lūkesčiai lemia intensyvią žmonių migraciją. Specialistų vertinimu, 10 proc. Europos miestų per artimiausius tris dešimtmečius praras ketvirtadalį savo gyventojų. Pranešime atkreipiamas dėmesys į tai, kaip gyvenimo sąlygas sugebantys pagerinti miestų vadovai sumažina tokių pokyčių mastą. Keičiasi ir atostogavimo įpročiai. Beveik 60 proc. mūsų kitoje kelionėje planuoja vengti vietų, kuriose pilna žmonių. O kokios kelionės dabar atrodo itin viliojančiai? Prognozuojama, kad iki 2030 metų kosmoso turizmo industrijos apyvarta sieks 2,5 mlrd. eurų. Ar dabar visi svajoja apie galimybę pažvelgti į savo planetą iš orbitos?
    Pažymint naujojo NX debiutą rinkoje Lexus paruoštas pranešimas apie gebėjimą jausti daugiau atskleidžia, ko mes labiausiai trokštame ir kokius gaminius perkame. Svarbiausia kiekvienam – jausti ryšį, o naujajame NX tai pasiekiame įrengiant pažangiausią intuityvią valdymo sistemą ir apgalvotos ergonomikos interjerą. Taip pat garantuojamas tvarus ir rafinuotas dinamiškumas.
    WGSN jau daugiau nei 20 metų ruošia prognozes didžiausiems pasaulio prekės ženklams. Platų šioje kompanijoje dirbančių įvairių sričių ekspertų tinklą sudaro 15 regioninių padalinių specialistai. Jie suteikia informaciją ir naują įkvėpimą 32 pasaulinėse rinkose dirbantiems daugiau nei 43000 produkto dizainerių bei nuomonės formuotojų. Būtent todėl WGSN buvo idealus partneris Lexus bandant prasibrauti pro informacinį triukšmą ir atrasti tai, kas iš tiesų svarbu šiame nuolatos kintančiame pasaulyje.
    Ruošiant pranešimą Lexus taip pat paprašė keturių skirtingų nomonės formuotojų pasidalinti savo įžvalgomis apie tai, kas laukia kiekvieno iš jų pamėgtos srities. Itin įdomius komentarus pakeitė perspektyvus Jungtinės Karalystės mados dizaineris Daniel W. Fletcher, Paryžiuje įsikūrusi fotografė Floriane de Lasse, Ukrainos baleto šokėjas Oleg Ivenko ir Italijos žurnalistė bei kulinarijos laidų žvaigždė Benedetta Parodi.
    Į pranešimą įtrauktos kompetetingų nuomonės formuotojų prognozės, psichologų ir sociologų tyrimų duomenys bei išsami apžvalga apie tai, ką mes perkame ir kuo labiausiai mėgaujamės, atleidžia, kas šiuo metu motyvuoja žmones. Taip pat Lexus gali patikinti kiekvieną klientą, kad sėsdami prie NX vairo jie daro daugiau nei tiesiog įlipa į automobilį. Gebėjimas jausti daugiau yra tarsi meno forma.