
LEXUS NEWS
2020 ŽENEVOS AUTOMOBILIŲ PARODA – KĄ BŪTUME IŠVYDĘ?
― Pirmasis „Lexus Electrified“ elektrifikavimo strategijos gamybos modelis ―
- Pirmasis visiškai elektra varomas Lexus modelis UX 300e užtikrins malonias vairavimo patirtis.
- Lexus patikimumas, paveldėtas iš hibridinės elektrifikacijos technologijos paveldo.
- Išskirtinis originalaus UX dizainas ir didelis funkcionalumas.
Nuo pat RX 400h modelio pristatymo 2005 metais, Lexus tapo transporto priemonių elektrifikavimo pradininku, atlikusiu pagrindinį vaidmenį siūlant našumu ir ekologiškumu pasižyminčią produkciją. 2019 metais Tokijo automobilių parodoje Lexus pristatė visuotinę elektrifikavimo strategiją, pavadintą „Lexus Electrified“, kuria siekiama esminių pokyčių transporto priemonių našumo ir valdymo srityse bei dar didesnio vairuotojų pasitenkinimo.
„Lexus Electrified“ technologija įgalina integruotą jėgos pavaros, vairo, pakabos ir stabdžių valdymo sistemos kontrolę, išnaudojant maksimalų hibridinių transporto priemonių variklio valdymo technologijos potencialą. Naudojant šią technologiją lengva kontroliuoti varomąją jėgą, tad vairuojant visada užtikrinta ideali automobilio padėtis. Lexus ir toliau stengsis kurti maloniai valdomas bei dar saugesnes transporto priemones.
Kaip pirmasis „Lexus Electrified“ gamybos modelis, visiškai elektra varomas UX 300e buvo sukurtas siekiant užtikrinti puikias vairavimo patirtis kelyje. Lexus inžinieriai išlaikė išskirtinį UX visureigio dizainą ir technines charakteristikas bei sutelkė dėmesį į našumo pranašumus, kurie būdingi tik elektrinėms transporto priemonėms – pilnai įkrauta baterija automobilis gali laisvai įveikti net iki 400 km pagal NEDC standartą ir virš 300 km pagal WLTP standartą. Didelės galios UX 300e variklis padeda vikriai išvystyti pagreitį, o akumuliatoriai, esantys tiesiai po salono grindimis, suteikia automobiliui žemą svorio centrą ir didelį dinaminį pranašumą kelyje.
UX 300e pasirinktose Europos rinkose pasirodys 2020 m. antroje pusėje, o likusioje Europoje – nuo 2021 m.

Pirmasis visiškai elektra varomas Lexus modelis užtikrins malonias vairavimo patirtis
Lexus visada siekė užtikrinti išskirtines vairavimo patirtis ir tai tęsia gaminant elektra varomus automobilius. Pradėję nuo UX, Lexus inžinieriai sugebėjo išnaudoti elektromobilių privalumus, kad dar labiau padidintų transporto priemonės efektyvumą kelyje.
- UX 300e važiavimo režimo pasirinkimo funkcija leidžia klientams valdyti pagreitį ir lėtėjimą, atsižvelgiant į situaciją kelyje. Vairuotojai gali lengvai pajusti galingą pagreitį ir momentinį sukimo momentą, vos tik spustelėjus pedalą.
- Dėl žemo UX 300e svorio centro, kurį lemia variklio ir akumuliatoriaus padėtis po transporto priemonės kėbulu, optimizuoto priekinio ir galinio svorio paskirstymo bei inercijos momento, automobilis kelyje išlieka itin dinamiškas.
- Aukšto lygio GA-C platforma yra patobulinta papildomais sutvirtinimais ir amortizatorių slopinimo jėgos optimizavimu, kad atitiktų dinaminius elektrifikacijos pokyčius.
- Nors elektra varomi automobiliai yra tylūs iš prigimties, UX 300e nuo garsų apsaugotas dar labiau – automobilis sukurtas taip, kad slopintų išorinį triukšmą, pavyzdžiui, vėjo ar akmenukų sukeliamus garsus, o tai leidžia vairuotojui mėgautis ramybe salono viduje.
Lexus patikimumas, paveldėtas iš hibridinės elektrifikacijos technologijos.
Kuriant UX 300e, Lexus panaudojo žinias, kurias įgijo gaminant automobilių industrijoje pirmaujančias hibridines sistemas ir pritaikė tą patį kokybės lygį savo pirmajam visiškai elektra varomam automobiliui. Šių automobilių akumuliatoriai yra itin patikimi, o kasdienis jų naudojimas yra optimizuojamas pasitelkiant naujausias išmaniąsias technologijas.
- Maksimalus variklio, keitiklio, pavarų ir akumuliatoriaus efektyvumas išgautas panaudojant žinias, įgytas kuriant hibridines transporto priemones.
- Baterijose yra temperatūros valdymo sistema, veikianti žemoje ir aukštoje aplinkos temperatūroje. Patikimumas taip pat padidėja naudojant keletą stebėjimo sistemų, kurios reguliuoja įkrovimą ir užkerta kelią tokiems nutikimams kaip perkrovimas.
- UX 300e elektromobilyje integruota naujausia sąsajos su telefonu technologija. Automobilį susieję su išmaniuoju telefonu ir naudodamiesi LexusLink programėle, vairuotojai gali patikrinti akumuliatoriaus įkrovos būseną ir važiavimo diapazoną. Vairuotojai taip pat gali naudotis įkrovimo valdikliais, tokiais kaip laikmačio funkcija, kuri savininkui praneša, kada transporto priemonė bus visiškai įkrauta, bei leidžia suplanuoti įkrovimą pagal tai, kada transporto priemonė turėtų būti naudojama, ar kai energijos kainos yra žemos. Programėlė taip pat leidžia savininkui nuotoliniu būdu valdyti klimato kontrolės sistemą automobilio viduje.
UX 300e variklio specifikacijos
UX 300e baterijos specifikacijos
Pagal WLTP standartą: daugiau nei 300 km |

Išskirtinis originalaus UX dizainas ir didelis funkcionalumas
Išskirtinis Lexus UX kompaktiško visureigio dizainas ir didelis funkcionalumas buvo perduoti UX 300e.
- Kartu su drąsia ir modernia išore, Lexus naujajam UX 300e modeliui sukūrė specialius aerodinaminius ratus ir dugno dangtį.
- Automatinės transmisijos vieta centrinėje konsolėje puikiai dera su automobilio interjero dizaino funkcionalumu ir paprastumu.
- Lexus teikia pirmenybę pažangiausių saugos technologijų plėtrai, todėl UX 300e modelyje pritaikyta Lexus Safety System + saugumo sistema, kuri padeda vairuotojams išvengti nelaimingų atsitikimų, stresinių situacijų ir kitaip užtikrina, kad vairavimo patirtys būtų kuo malonesnės ir saugesnės.
Pagrindinės UX 300e specifikacijos
Matmenys | Matavimo vienetas | Reikšmė |
Ilgis | mm | 4,495 |
Plotis | mm | 1,840 |
Aukštis | mm | 1,545 |
Važiuoklės bazė | mm | 2,640 |
Galinės sėdynės vertikaliai, iki bagažinės dangčio | litrai | 367 |
Galinės sėdynės vertikaliai, iki stogo | litrai | 486 |
Eksploatacinės savybės | ||
Baterijos talpa | kWh | 54,3 |
Ridos diapazonas (NEDC) | km | 400 |
Ridos diapazonas (WLTP) | km | Virš 300 |
Sistemos išvestis | kW | 150 |
Sistemos sukamasis momentas | Nm | 300 |
Įsibėgėjimas iki 100km/h | sekundės | 7,5 |
Maksimalus greitis | km/h | 160 |
Krovimo specifikacijos | ||
Įkrovimo greitis kintamąja srove | kW | 6.6 |
Įkrovimo greitis nuolatine srove | kW | 50 |
Įkrovimo laikas kintamąja srove | valandos | 7 * (200 V/30 A, apskaičiuota vertė) |
Įkrovimo laikas nuolatine srove (0-80%) | minutės | 50 * (MAX 125 A, apskaičiuota vertė) |
* priklausomai nuo akumuliatoriaus temperatūros, naudojimo istorijos, įkrovimo stovo (įkroviklio) ir nominalios įtampos.