2018 lexus cnn article img 001

„CNN INTERNATIONAL COMMERCIAL“ IR „LEXUS“ UŽMEZGĖ PARTNERYSTĘ

  • Lexus pradeda naują skaitmeninio turinio partnerystę su „CNN International Commercial“ (CNNIC). Bendradarbiaujant bus siekiama išryškinti vieną iš pagrindinių Lexus vertybių – Japonijos svetingumo koncepciją Omotenashi ir jos taikymą prabangos sektoriuje visame pasaulyje.

    „PATIRTIES MEISTRAI“

    Remiamo turinio serija CNN „Style“ rubrikoje „Patirties meistrai“ pristatys subtilų darbą, ekspertines žinias ir meistriškumą, kuris kuria išskirtines pasaulio patirtis, – neatskiriamą Lexus DNR dalį. Lexus prekės ženklo vizija remiasi siekiu kurti nuostabius patyrimus, funkciją pakeičiant emocija, našumą – aistra, o technologijas – vaizduote bei viską paremiant Omotenashi koncepcija. Lexus klientų patirtys pagrįstos Omotenashi principais, pagal kuriuos žmonių poreikiai numatomi dar prieš jiems kylant.
    Šešių video įrašų ir aštuonių multimedijos projektų kolekcijoje bus galima rasti išsamią 32 patiekalų meniu degustavimo patirtį trimis „Michelin“ žvaigždutėmis įvertintame Švedijos restorane „Fäviken“ ir kelionę Japonijos „Seven Star“ traukiniu. Pasakojimuose bus siekiama atskleisti, kaip reiklūs klientai iš viso pasaulio siekia įgyti naujų patirčių ir praplėsti savo vaizduotę.
  • 
  

  
    2018 lexus cnn article img 002

    „PIONEERING SPIRITS“

    „Pioneering Spirits“ turinio projektų centre talpinami CNNIC studijoje create sukurti interaktyvūs projektai. Čia pateikiamos žmonių, kurie nepaprastai išpuoselėjo savo meistriškumą ir išradingumą, istorijos: nuo Takumi meistrystės ir 300 metų senumo stiklo pjaustymo ranka technikos kiriko, naudojamos naujojo Lexus LS dizaine, iki kūrybiškų technologijų, leidžiančių sukurti naujovišką garso aplinką.

    Lexus turinys bus pateikiamas CNN „Digital“ platformose, o tikslinės auditorijos pasiekiamos per socialinę žiniasklaidą, naudojant kampanijų optimizavimo įrankius „CNN AIM“ (Audience Insight Measurement) ir „Turner’s Launchpad“. Kampanija skirta pristatyti naująjį Lexus LS automobilį, kuris kurtas ir projektuotas remiantis novatoriškumo dvasia. Šis Lexus modelis kelia naujus standartus ateities premium klasės automobiliams. Kampanija sujungs naująjį Lexus LS su CNN pasakojimais ir pasauline auditorija, taip pasiekiant svarbiausius įmonių vadovus Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje, Italijoje, Ispanijoje, Vokietijoje, Lenkijoje ir Rusijoje.

  • 
  

  
    2018 lexus cnn article img 003

    „THE PRISM OF OMOTENASHI“

    Kaip teigia Petra Malenicka, „CNN International Commercial“ vyresnioji viceprezidentė reklamos pardavimui Europoje ir Amerikoje: „Džiaugiamės, kad esame strateginis Lexus turinio projektų kampanijos partneris ir kalbame apie Omotenashi – Lexus prabangos skiriamąjį bruožą. CNN pasakojimai, aukščiausios kokybės turinys ir plati aprėptis sudaro puikų derinį, kuris užtikrina, kad Lexus prekės ženklas patrauks tikslinių auditorijų dėmesį visose svarbiausiose rinkose“.