concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

LC 500

DAR VIENAS NUOSTABUS LEXUS MODELIS


Vidutinė CO2 emisija (g/km) 263
Vidutinės (l/100 km) 11,5
Pagreitėjimas iki 100 km/h (s) 4,7
Maksimalus greitis (km/h) 270

NUO 105 560 €

KVAPĄ GNIAUŽIANTYS VAIRAVIMO POTYRIAI

PRABANGUS KUPĖ FLAGMANAS – PROFESIONALIŲ INŽINERINIŲ SPRENDIMŲ IR IŠRAIŠKINGO DIZAINO JUNGINYS

LC modelis ženklina naują drąsų Lexus raidos etapą. Siekdami išsaugoti originalaus koncepcinio LF-LC automobilio dizaino esminius elementus, mes sukūrėme stulbinantį kupė. Šis automobilis sužadins naujus lūkesčius ir padarys neišdildomą įspūdį. Jo žavesys atsiskleidžia kiekviename išlinkyje ir atsisėdus už vairo.

Galinius LC 500 ratus varo 5,0 l benzininis variklis, kurio galia siekia 477 DIN AG (351 kW). Šis rankomis surinktas variklis sukurtas ir ištobulintas automobilių sporto varžybose, tokiose kaip Niurburgringo 24 val. trukmės lenktynės. Varomas šio variklio, kuris komplektuojamas kartu su pirmą kartą pasaulyje lengvajame automobilyje pritaikyta 10 pavarų automatine transmisija, LC 500 ypač sparčiai pagreitėja, skleisdamas įspūdingą V8 garsą.


AUTOMOBILIO YPATYBĖS

SUSIPAŽINKITE SU LS 500 IŠ ARČIAU

LC 500 vidus – Pagrindinės ypatybės

LC 500 VIDUS – PAGRINDINĖS YPATYBĖS

LC 500 buvo konstruojamas „nuo nulio“, siekiant suteikti dar aštresnių potyrių ir patobulinti važiavimo charakteristikas, pritaikant jas prie vairavimo stiliaus. LC automobilyje komplektuojama 10 pavarų transmisija su dirbtinio intelekto pavarų perjungimo sistema AI-SHIFT, kuri, įvertinusi ne tik vairuotojo ketinimus bei automobilio greitį, bet ir ankstesnį jo vairavimo stilių, visuomet parenka optimalią pavarą, kad galėtumėte mėgautis pažangesnio vairavimo malonumais. Važiavimo kokybę pagerina ir kitos technologijos, tokios kaip adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba ir tvirta kėbulo konstrukcija.

LC 500 salonas – Pagrindinės ypatybės

LC 500h SALONAS – PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Sėdėdami už Takumi meistrų išdailinto LC vairo, galite mėgautis ergonomiško ir sumaniai įrengto salono privalumais. Patogiai išdėstyti valdikliai ir sąsajos LC salone suteikia pasitikėjimo ir leidžia patirti tikrą vairavimo malonumą. Žemiau įrengtas variklio dangtis ir prietaisų skydelis lemia išskirtinį matomumą.

Lexus Safety System+

LEXUS SAFETY SYSTEM+

Kaip standartinę įrangą naujajame LC montuojamą novatorišką Lexus Safety System+ sudaro priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų fiksavimo funkcija, pažangi važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema, kuri neleidžia nukrypti iš kelio, matomumą tamsiu paros metu pagerinanti automatinė tolimųjų šviesų sistema ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri pakoreguoja automobilio greitį įvertinusi priekyje važiuojančios transporto priemonės greitį.

V8 variklis

V8 VARIKLIS

LC 500 komplektuojamas su V8 varikliu, kurio maksimalus sukimo momentas siekia 540 Nm. Su juo automobilis sparčiau pagreitėja – įsibėgėti iki 100 km/h jam pakanka 4,7 sekundės – ir žaibiškai reaguoja į komandas, kaip būdinga natūralaus įsiurbimo varikliui. Patvarūs ir lengvos konstrukcijos kaltiniai švaistikliai bei titaniniai vožtuvai užtikrina išskirtinį manevringumą esant aukštoms apsukoms. Dar didesnį efektą padeda išgauti akustinis garso generatorius, montuojamas LC 500 priekinėje oro įsiurbimo sistemoje. Jis sustiprina V8 būdingą natūralų garsą ir nukreipia jį į saloną, užtikrindamas optimalų jo lygį ir pagyvindamas važiavimo patirtį. Spustelėjus akceleratorių, važiavimo potyrius sustiprina išoriniai vožtuvai pagrindiniame duslintuve, kurie atsidaro ir užsidaro didinant apsukas.

10 pavarų transmisija

10 PAVARŲ TRANSMISIJA

Dar viena Lexus pasaulinė naujovė – LC 500 montuojama 10 pavarų automatinė transmisija, neįtikėtinai greitai perjungianti pavaras. Gyvybingą, sklandų ir tolygų važiavimą lemia 10 pavarų transmisija su dirbtinio intelekto pavarų valdymo sistema AI-SHIFT, kuri įvertina vairuotojo norus ir ketinimus, atsižvelgdama ne tik į automobilio greitį, bet ir į ankstesnį jo vairavimo stilių, ir nustato optimalią pavarą.

20 ir 21 colio lengvojo lydinio ratlankiai

20 IR 21 COLIO LENGVOJO LYDINIO RATLANKIAI

20 colių lengvojo lydinio ratlankiai
Preciziškai išlieti ir mašininiu būdu apdoroti ratlankiai su penkiais keturgubais stipinais ir tamsiai pilka metalo blizgesio apdaila, mažinantys triukšmą.

20 colių kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Kaltiniai ratlankiai su penkiais dvigubais stipinais ir patrauklia poliruota apdaila (siūlomi Sport modeliams).

21 colio kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai
Kaltiniai lengvi ratlankiai su penkiais dvigubais stipinais (siūlomi Sport ir Sport+ modeliams).

LED priekiniai žibintai

LED PRIEKINIAI ŽIBINTAI

Šie ypač kompaktiški priekiniai trijų projekcijų LED žibintai specialiai pritaikyti prie naujojo LC dizaino, siekiant užtikrinti ypač trumpą priekinę iškyšą, kuri turi didelės reikšmės automobilio valdymui važiuojant dideliu greičiu.

Stiklinis stogas

STIKLINIS STOGAS

Stiklinis stogas sukuria erdvumo pojūtį LC salone. Chromuotos juostos jo šonuose išryškina elegantiško kupė profilį, o galiniai kraštai atkartoja tradicinio japoniško kardo linijas.

Anglies pluošto stogas

ANGLIES PLUOŠTO STOGAS

Šis dailus pinto anglies pluošto stogas, lemiantis žemesnį LC svorio centrą, gaminamas mūsų Motomachi gamykloje, naudojant naują greito liejamojo presavimo procesą.

Įtraukiamasis galinis aptakas

ĮTRAUKIAMASIS GALINIS APTAKAS

Įtraukiamasis galinis aptakas automatiškai pailgėja automobiliui viršijus 80 km/h greitį, kad būtų užtikrinta didesnė prispaudžiamoji jėga ir stabilumas važiuojant dideliu greičiu. Šoninės oro įsiurbimo angos mažina turbulenciją aplink galinius ratus ir pagerina valdymą.

LED holografiniai galiniai žibintai

LED HOLOGRAFINIAI GALINIAI ŽIBINTAI

Reaktyvinio lėktuvo variklio traukos stiprinimo kamerų įkvėpti patrauklūs galiniai žibintai su reljefišku metalo blizgesio rėmu sukuria neapibrėžtą Lexus L motyvą. Įdėmiau pažvelgus, galima pastebėti, kaip sklandžiai bagažinės užraktas įsilieja į galinių žibintų juostą.

Į vairuotoją orientuotas salonas

Į VAIRUOTOJĄ ORIENTUOTAS SALONAS

Takumi meistrai parinko tinkamiausią LC vairo formą – elipsę, kad vairuotojo rankos idealiai priglustų prie vairo, kai atliekami posūkiai veikiant didesnėms išorės jėgoms.

Visi prietaisai ir ekranai išdėstyti taip, kad patektų į vairuotojo matomumo zoną ir jam nereikėtų atitraukti akių nuo kelio ir blaškytis.

Dažnai naudojami valdikliai, pavyzdžiui, važiavimo režimo pasirinkimo funkcijos jungiklis, sukoncentruoti aplink vairą. Toks dėmesys detalėms padėjo sukurti vairuotojo reikmėms pritaikytą išskirtinį saloną.

Climate Concierge sistema ir Nanoe® technologija

CLIMATE CONCIERGE SISTEMA IR NANOE® TECHNOLOGIJA

Novatoriška klimato kontrolės sistema Climate Concierge automatiškai kontroliuoja salono, sėdynių ir vairo temperatūrą. Be to, sistemoje įdiegta novatoriška Nanoe® technologija, per kurią į saloną patenka neigiamai įkrautos jonų dalelės. Ši technologija valo salono orą ir efektyviai atgaivina sėdynių kvapą, taip pat drėkina odą ir plaukus.

Odinės sėdynės

ODINĖS SĖDYNĖS

Dailiai apsiūtos odinės sėdynės užtikrina nepriekaištingą atramą ir komfortą. Vyriausiasis LC inžinierius Sato pats dalyvavo kuriant šį naują dizainą, kuris buvo patikrintas atliekant 50 bandymo ciklų.

Alcantara® sportinės sėdynės ir durelių apdaila

ALCANTARA® SPORTINĖS SĖDYNĖS IR DURELIŲ APDAILA

Prie kūno priglundančioms LC sportinėms sėdynėms būdingos išskirtinės šoninės atramos, kurios užtikrina tvirtą atramą atliekant staigius posūkius. Sėdynių apmušalus sukūrė profesionalūs Takumi meistrai, suderinę kontrastingas medžiagas – Alcantara® ir natūralią odą.

Anglies pluošto technologija

ANGLIES PLUOŠTO TECHNOLOGIJA

Mes panaudojome savo LFA modeliui sukurtą kompozicinės medžiagos iš anglies pluošto gamybos technologiją: LC vidinių durelių plokštės pagamintos tiesioginio presavimo būdu iš impregnuotų anglies pluošto lakštų.

Mašininiu būdu apdoroti pedalai

MAŠININIU BŪDU APDOROTI PEDALAI

Mašininiu būdu apdoroti aliumininiai akceleratoriaus ir stabdžio pedalai, taip pat plati pakoja su anoduoto aliuminio apdaila išryškina sportinį automobilio stilių.

Analoginis laikrodis su L simboliu

ANALOGINIS LAIKRODIS SU L SIMBOLIU

Ant analoginio laikrodžio ciferblato galima pastebėti diskretišką Lexus L simbolį, o ventiliacijos valdikliai išsiskiria taktiliniais iškiliais paviršiais.

Daugiafunkcis ekranas

DAUGIAFUNKCIS EKRANAS

Matuoklių skydelio centre integruotas spalvotas daugiafunkcis ekranas, kuriame pateikiama visa naujausia pagrindinė važiavimo informacija, pavyzdžiui, saugos įrangos įspėjimai ir navigacijos sistemos nurodymai.

Ypač platus projekcinis ekranas

YPAČ PLATUS PROJEKCINIS EKRANAS

Mūsų naujoji projekcinio ekrano (174 x 48 mm) technologija padeda išlaikyti sukoncentruotą vairuotojo žvilgsnį į kelią: tiesiai priešais jo akis ant priekinio stiklo spalvotame fone pateikiami atitinkami ryškūs važiavimo duomenys.

Lexus Premium navigacijos sistema

LEXUS PREMIUM NAVIGACIJOS SISTEMA

Vairuodami galite maloniai atsipalaiduoti: Jūsų patogumui idealioje vietoje įrengtą ypač platų didelės raiškos 10,3 colio centrinį ekraną galima valdyti balsu arba Touch Pad valdikliu su Remote Touch sąsaja – tai labai lengva, kaip ir naudojantis išmaniuoju telefonu ar planšete. Padalytame ekrane vienu metu gali būti pateikiama įvairių įrenginių informacija, pavyzdžiui, Lexus Premium navigacijos ir klimato kontrolės sistemų duomenys.

Mark Levinson® garso sistema

MARK LEVINSON® GARSO SISTEMA

MARK LEVINSON® GARSO SISTEMA SU 13 GARSIAKALBIŲ
Ši papildoma pasaulinės klasės Mark Levinson® Premium erdvinio garso sistema su 13 garsiakalbių ir GreenEdge™ technologija specialiai pritaikyta prie LC salono akustikos. Tai tikra skaitmeninė namų kino sistema, papildyta Clari-Fi™ technologija, kuri atkuria suspausto skaitmeninio MP3 failo garso kokybę.

Nematomų zonų monitorius ir perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema

NEMATOMŲ ZONŲ MONITORIUS IR PERSPĖJIMO APIE IŠ GALO ARTĖJANČIAS TRANSPORTO PRIEMONES SISTEMA

Galiniame buferyje montuojami radiolokaciniai įrenginiai fiksuoja gretimose eismo juostose važiuojančias transporto priemones, kurių neįmanoma pastebėti durelių veidrodėliuose. Kai vairuotojas įjungia posūkio signalą norėdamas persirikiuoti į kitą juostą ir nepastebi nematomoje zonoje važiuojančios transporto priemonės, atitinkamame durelių veidrodėlyje aktyvuojamas įspėjamasis signalas.

Ši sistema, naudodamasi nematomų zonų monitoriaus radaru, stebi, ar užnugaryje nėra nepastebėtos besiartinančios transporto priemonės važiuojant atbuline eiga, pavyzdžiui, stovėjimo aikštelėje. Užfiksavusi kliūtis, sistema įspėja vairuotoją garso ir vaizdo signalais durelių veidrodėliuose.

Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema

PAGALBINĖ KELIO ŽENKLŲ ATPAŽINIMO SISTEMA

Naujajame LC montuojama pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA) fiksuoja kelio ženklus, naudodamasi ant priekinio lango įrengta kamera. Visa informacija vairuotojui pateikiama daugiafunkciame ekrane. RSA sistema gali atpažinti tuos kelio ženklus, kurie atitinka Vienos konvencijos dėl kelio ženklų ir signalų nuostatas (įskaitant elektroliuminescencinius ir mirksinčius).

Padangų slėgio kontrolės sistema

PADANGŲ SLĖGIO KONTROLĖS SISTEMA

Naudodamasi kiekvienoje padangoje įrengtų jutiklių siunčiama informacija, sistema kontroliuoja padangų slėgį ir pateikia duomenis daugiafunkciame ekrane. Sumažėjus slėgiui vienoje ar keliose padangose, ji apie tai įspėja vairuotoją.

Pagalbinis automobilio statymo monitorius

PAGALBINIS AUTOMOBILIO STATYMO MONITORIUS

Siekiant palengvinti automobilio statymą, galiniame buferyje esantys jutikliai sujungti su garso signalizacija. Signalais vairuotojas įspėjamas apie kelyje pasirodžiusias kliūtis. Jei šios signalizacijos nereikia, ją galima išjungti. Įjungus atbulinės eigos pavarą, 10,3 colio ekrane pasirodo galinis LC automobilio vaizdas, kurį papildo orientacinės linijos, praverčiančios statant automobilį.

Pasikeliantis variklio dangtis

PASIKELIANTIS VARIKLIO DANGTIS

Priekiniame buferyje įrengtiems jutikliams užfiksavus susidūrimą su pėsčiuoju, šiek tiek pasikelia variklio dangtis, kad būtų padarytas didesnis tarpas tarp jo ir kietų variklio apatinės dalies komponentų. Tai padeda sumažinti pėsčiųjų traumų riziką.

8 oro saugos pagalvės

8 ORO SAUGOS PAGALVĖS

Automobilio keleivių apsaugą užtikrina ne tik itin tvirta salono konstrukcija, bet ir aštuonios oro saugos pagalvės. Vairuotojui ir priekiniam keleiviui apsaugoti įrengtos dviejų išsiskleidimo lygių galvos oro saugos pagalvės, taip pat kelių ir šoninės oro saugos pagalvės. Per visą salono ilgį montuojamos užuolaidinės oro saugos pagalvės. Visi saugos diržai komplektuojami su įtempikliais.

Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija

VAŽIAVIMO REŽIMO PASIRINKIMO FUNKCIJA

Važiavimo režimo pasirinkimo funkcijos jungiklis įrengtas šalia vairo, todėl Jūs galite susikoncentruoti į kelią. Ši funkcija siūlo ECO / COMFORT, NORMAL / CUSTOM, SPORT S / SPORT S+ režimus.

Iš magnio pagamintos 10 pavarų perjungimo svirtelės, mechaninis M režimas

IŠ MAGNIO PAGAMINTOS 10 PAVARŲ PERJUNGIMO SVIRTELĖS, MECHANINIS M REŽIMAS

Siekiant suteikti dar malonesnių potyrių kelyje ir užtikrinti tiesioginę dinamišką reakciją, LC 500 automobilyje pritaikytas M režimas, kuris leidžia vairuotojui lengvai perjungti bet kurią pavarą naudojantis pavarų perjungimo svirtelėmis.

Ypač tvirta kėbulo konstrukcija

YPAČ TVIRTA KĖBULO KONSTRUKCIJA

Siekiant sutvirtinti LC kėbulo rėmą, nedeformuojamos dalys pagamintos iš itin tvirto tampraus plieno. Durelių, bagažinės ir variklio dangčio plokštės pagamintos iš lengvo aliuminio, o kitos dalys, tokios kaip stogas ir durelių rėmas, – iš tvirto ir lengvo anglies pluoštu sutvirtinto plastiko (CFRP).

NEATITINKA

Jūsų paieškos kriterijų atitinkančių automobilio ypatybių nėra. Prašome išplėsti savo paiešką ir pamėginti dar kartą.

2017 Lexus LC 500 quote

LC PROJEKTAS BUVO VIENAS DIDŽIAUSIŲ IŠŠŪKIŲ PO LEXUS SUKURTO ORIGINALAUS LS MODELIO.

Koji Sato, LC vyriausiasis inžinierius

AKSESUARAI

LEXUS AKSESUARAI SUTEIKS JŪSŲ LC 500 INDIVIDUALŲ BRAIŽĄ

AKSESUARAI
Visi
Išorė
Vidus

NEATITINKA

There are no available accessories for this filter. Please select another filter.

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU