concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

GRĮŽTI Į STRAIPSNIŲ SĄRAŠĄ

2015 M. MILANO DIZAINO SAVAITĖJE PASKELBTAS LEXUS DIZAINO APDOVANOJIMŲ LAIMĖTOJAS

LEXUS PRANEŠĖ, JOG DRABUŽIŲ KOLEKCIJĄ „APRANGA PAGAL NUOTAIKĄ“ (SENSE-WEAR) SUKŪRĘ AUTORIAI EMANUELA CORTI IR IVAN PARATI (CARAVAN GRUPĖ) ELITINĖS VERTINIMO KOMISIJOS IŠRINKTI PIRMAISIAIS IKI ŠIOL LEXUS DIZAINO APDOVANOJIMŲ DIDŽIOJO PRIZO LAIMĖTOJAIS.

Laimėtojas buvo renkamas iš keturių finalininkų, pristačiusių savo sukurtus prototipus tema „Pojūčiai“. Didžiojo prizo laimėtojų sukurta kolekcija kartu su kitais 11 finalininkų darbais demonstruojama 2015 m. Milano dizaino savaitėje pristatytoje Lexus parodoje „Lexus – pojūčių kelionė“. Šių metų Lexus Dizaino Apdovanojimų konkursas išsiskyrė darbų gausa ir nepaprastai originalių idėjų įvairove. Atsižvelgdami į konkurso temą „Pojūčiai“, daugelis dalyvių susitelkė į penkis pojūčius ir labiau į emocinius nei į konkrečius žmogaus patirties aspektus.

Balandžio 14 d. (antradienį) Lexus paviljone Torneria Milane Lexus International oficialiai atidarė parodą „Lexus – pojūčių kelionė“. Ši paroda lankytojams dovanoja nuostabią patirtį. Ji kviečia į jaudinančią kelionę po pojūčius žadinantį Lexus pasaulį. Ekspoziciją kūrė pasaulinio garso erdvės dizaineris Philippe Nigro kartu su populiariu virtuvės šefu Hajime Yoneda.

Lexus – pojūčių kelionė

Paroda „Lexus – pojūčių kelionė“ – tai turtinga ir jaudinanti patirtis, atsiverianti lankantis temą „Pojūčiai“ interpretuojančiose zonose. Ši koncepcija yra ypač artima Lexus bendrovei. Lexus gamykloje viešėjęs prancūzų dizaineris Philippe Nigro buvo labai nustebintas čia taikomu požiūriu, t. y. ne tik išorei, bet ir nematomoms vidaus detalėms skiriamu dideliu dėmesiu. Ši patirtis įkvėpė jį sukurti dizaino koncepciją „Išvirkščioji pusė“ (Inside-Out), kuri leidžia lankytojams gėrėtis grožiu visais rakursais. Atskleisdami dalykus, kurie paprastai yra nematomi, Lexus kviečia parodos lankytojus į naujų atradimų ir potyrių kelionę po visas ekspozicijos zonas.

1-oji zona: sužadinti pojūčiai

Šioje zonoje demonstruojama speciali 2015 m. Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje pristatyto koncepcinio LF-SA modelio versija. Kokono centre stovintį automobilį supa daugybė įdomius atspindžius padedančių išgauti išgaubtų veidrodžių ir judesio pojūtį sukuriančių apšvietimo elementų, kurie žadina vaizduotę.

2-oji zona: pojūčių tyrinėjimas

Šioje zonoje eksponuojami dvylikos finalininkų projektai (4 prototipai ir 8 demonstraciniai stendai), atrinkti iš 1171 pateikto konkursinio darbo iš 72 šalių, tarp jų ir Didįjį prizą laimėjusi Emanuela Corti bei Ivan Parati (Caravan grupės) sukurta drabužių kolekcija „Apranga pagal nuotaiką“ (Sense-Wear). Su kai kuriais prototipais galima susipažinti interaktyviuoju būdu. Čia sukurta tyli ir rami atmosfera, kad lankytojai galėtų susitelkti į demonstruojamus darbus, įvertinti jų originalumą bei kūrybiškumą ir apmąstyti jų ateities perspektyvas.

3-oji zona: penkių pojūčių patirtis

Ekspozicijos kūrėjai Philippe Nigro ir Hajime Yoneda pojūčių kelionę pagyvino skonio potyriais. Kurdamas unikalius patiekalus skonio receptoriams sužadinti, japonų virtuvės šefas Yoneda įkvėpimo sėmėsi iš asmeninės patirties vairuojant savo turimą Lexus automobilį – iš jo teikiamo malonumo sėdint už vairo ir kelionių po gamtą, kur ypač paaštrėja visi penki pojūčiai.

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU