concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

NX 300h

SUSIPAŽINKITE SU NEPRILYGSTAMU URBANISTINIU DIZAINU, NAUJOSIOS KARTOS LEXUS HIBRIDINĖS PAVAROS SISTEMA IR DINAMIŠKĄJA F SPORT VERSIJA.


DIN AG 197
Vidutinė CO2 emisija (g/km) 117
Vidutinės sąnaudos (l/100 km) 5,1
Pagreitėjimas iki 100 km/h (s) 9,3
Maksimalus greitis (km/h) 180

NUO 42 670 €

NAUJASIS NX 300h
PATRAUKLŪS KAMPAI

SUSIPAŽINKITE SU NEPRILYGSTAMU URBANISTINIU DIZAINU, NAUJOSIOS KARTOS LEXUS HIBRIDINĖS PAVAROS SISTEMA IR DINAMIŠKĄJA F SPORT VERSIJA.

Naujasis NX automobilis nepaliks nė vieno abejingo miestiečio. Šis išskirtinio dizaino modelis siūlo lanksčiai pritaikomą erdvę ir neprilygstamą komfortą penkiems žmonėms, keliaujantiems su savo daiktais. Naujausios kartos visiškai hibridinės sistemos varomas novatoriškasis Lexus modelis pasižymi sklandžiu riedėjimu bei manevringu valdymu, taip pat neįtikėtinomis aplinką tausojančiomis savybėmis.

Jame įdiegtos intuityviosios Lexus technologijos – jutiklinis valdiklis, panoraminio vaizdo monitorius ir priešavarinės saugos sistema. Naujasis NX 300h F SPORT modelis su pritaikyta adaptyviąja kintamojo veikimo pakaba, 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais, F SPORT vairu ir perforuotos odos sportinėmis sėdynėmis leidžia mėgautis dar didesne dinamika važiuojant.

KAINOS IR SPECIFIKACIJOS

GAUKITE IŠSAMIĄ INFORMACIJĄ IR PALYGINKITE SKIRTUMUS

FWD
Comfort

  • 17 colių 10 stipinų lengvojo lydinio ratlankiai su 225/65 R17 padangomis
  • Dienos šviesos L formos LED žibintai
  • Valytuvų lietaus jutiklis
  • 8 colių Lexus multimedijos sistema, valdoma ratuku
  • Mobiliojo telefono ir garso įrenginių jungiamumas per Bluetooth®
  • Atskirai šildomos priekinės sėdynės
  • Dviejų zonų elektroninė klimato kontrolės sistema su S Flow
  • Pastovaus greičio palaikymo sistema

NUO 42 670 €

PASIRINKTI IR PALYGINTI KITĄ VARIANTĄ

AUTOMOBILIO YPATYBĖS

SUSIPAŽINKITE SU NX 300h IŠ ARČIAU

NX 300h vairavimas - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Ypatingas naujas NX 300h visureigis išsiskiria plačia stovėsena, išraiškingomis Lexus verpsto formos grotelėmis ir rafinuotais LED priekiniais bei galiniais žibintais. Naujasis NX traukia akį kaip modernaus meno kūrinys. Norėdami sukurti ryškių ir kartu grakščių linijų automobilį, Lexus dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš subtilios lydyto metalo estetikos. Vairuotojui priartėjus prie NX, jį pasitinka įsijungęs durelių rankenėlių apšvietimas. Automobilio charakterį dar labiau pabrėžia šoniniai dinamiški išlinkiai ir kupė primenantis siluetas. Priekyje įrengti trijų projekcijų LED žibintai ir strėlės smaigalio formos dieniniai žibintai atspindi su niekuo nesupainiojamą Lexus stilių. Gale žėrintys LED žibintai suformuoja mūsų L formos ženklą, sustiprindami efektingo visureigio įspūdį.

Naujojo NX 300h galia siekia 197 DIN AG. Šis galingas miesto visureigis išskiria stebėtinai mažą kiekį anglies dvideginio – 116 g/km* ir suvartoja tik 5,0 l/100 km* degalų.

* Priekiniais ratais varomo NX 300h Eco modelio duomenys.

NX 300h vidus - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Sėdėjimo padėtis čia yra gerokai aukštesnė. Tad patogiai įsitaisę nepriekaištinga apdaila pasižyminčiose NX 300h odinėse sėdynėse, galite stebėti prieš Jūsų akis atsiveriantį puikų miesto vaizdą. S-Flow oro kondicionavimo sistema leidžia mėgautis gaivia salono aplinka bet kokiomis oro sąlygomis – ji reguliuoja tik naudojamų sėdynių oro srovę. Šaltais rytais, važiuojant ECO režimu, ypač pravers daug efektyviau veikiantys elektriniai sėdynių šildytuvai. Panoraminio vaizdo monitorius, perduodantis keturių nepastebimų kamerų fiksuojamus vaizdus, padės lengviau manevruoti. Šios kameros įrengtos ant priekinių grotelių, durelių veidrodėlių (jos veikia net tada, kai veidrodėliai yra nulenkti) ir bagažinės. Be to, vaizdas ekrane pateikiamas su skaitmeninėmis nuorodomis, kad būtų galima ramiai vairuoti ankštose miesto vietose.

Naujajam NX 300h modeliui siūloma pati naujausia multimedijos įranga. Tai Lexus Premium navigacijos sistema su Lexus ryšio paslaugomis, tokiomis kaip Google Street View®. Ji gali padėti pasirinkti net patį ekologiškiausią maršrutą.

NX 300h saugos įranga - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Naujasis NX 300h sukonstruotas taip, kad vairuotojas kuo mažiau nuvargtų. Priešavarinės saugos sistema padeda išvengti gresiančios pavojingos situacijos: naudodamasi milimetrinių bangų radiolokaciniu įrenginiu, ji fiksuoja priekyje esančius objektus ir, iškilus būtinybei, pristabdo automobilį bei įtempia saugos diržus. Neišvengiamo susidūrimo atveju Jus ir Jūsų keleivius apsaugos tvirta apsauginė salono konstrukcija ir aštuonios oro saugos pagalvės.

Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija

VAŽIAVIMO REŽIMO PASIRINKIMO FUNKCIJA

Šiame manevringame miesto visureigyje, kurį išties smagu vairuoti, įdiegta važiavimo režimo pasirinkimo funkcija. Ji leidžia priderinti NX 300h važiavimo savybes prie savo nuotaikos. Siūlomi važiavimo režimai nuo ECO iki SPORT S+. Intensyvaus eismo sąlygomis galima įjungti net elektrinį (EV) režimą. Kai automobilis varomas vien elektra, į aplinką nepatenka nė gramo teršalų. Tvirta važiuoklė ir adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba užtikrina tolygų ir tikslų valdymą, o visų varomųjų ratų sistema E-FOUR suteikia didesnį pasitikėjimo jausmą važiuojant slidžia kelio danga.

18 colių lengvojo lydinio ratlankiai

18 COLIŲ LENGVOJO LYDINIO RATLANKIAI

Šie ratlankiai su įmantriais U formos stipinais montuojami kaip standartinė įranga Comfort, Business ir Executive komplektacijos modeliuose. Jie sukuria ryškų ir nestandartinį profilio vaizdą, o su jais montuojamos 225/60 R18 dydžio padangos išryškina sportinį automobilio charakterį.

LED galiniai žibintai

LED GALINIAI ŽIBINTAI

Elegantiški šviesos diodai išdėstyti Lexus būdinga L forma galinių žibintų bloke, kuris tarsi įsilieja į bagažinės dangtį. Storų sienelių technologija suteikia žibintams skaidrumo. Tokio dizaino žibintai efektingai atrodo net kai nešviečia.

Turbokompresorius

TURBOKOMPRESORIUS

Šis naujas itin efektyvus dviejų kanalų turbokompresorius užtikrina didelį sukimo momentą visame sūkių diapazone. Kompaktiškas, ypač efektyvus ir neįtikėtinai greita reakcija išsiskiriantis turbokompresorius sukonstruotas optimizavus turbinos menčių formą ir sumažinus guolio mechanizmo trintį.

Lexus meistriškumas

LEXUS MEISTRIŠKUMAS

Naujasis NX 300h, išsiskiriantis rankomis nugludintomis apdailos detalėmis iš juodojo medžio (Shimamoku) ir nuostabia odine apdaila su siūlėmis, diktuoja naujus šios klasės miesto visureigių standartus. Automobiliai gaminami mūsų Kyushu gamykloje itin steriliomis sąlygomis. Prieš pradėdami darbą dažymo cecho darbuotojai turi pereiti dvi vakuumines kameras, kad nuo jų specialių kostiumų ir plaukų būtų pašalintos dulkių dalelės. Vandens užtvara, praminta „Niagara“, užtikrina dar didesnę apsaugą. Žvilgantis dangos efektas išgaunamas rankomis švitriniu popieriumi šlifuojant kiekvieną grunto sluoksnį (tai daug laiko reikalaujantis procesas, kuris paprastai taikomas pagal specialų užsakymą gaminamiems automobiliams). Galiausiai prieš išgabenant iš gamyklos kiekvienas NX automobilis išbandomas važiuojant 30 km atstumą.

EURO NCAP 5 žvaigždučių įvertinimas

EURO NCAP 5 ŽVAIGŽDUČIŲ ĮVERTINIMAS

Lexus NX 300h buvo įvertintas penkiomis prestižinėmis EURO NCAP žvaigždutėmis. Taškai, skiriami už visas vertinamas sritis, buvo gerokai aukštesni nei reikalaujama minimaliai penkioms žvaigždutėms gauti, tad naujasis Lexus modelis tapo vienu saugiausių savo segmente.

Programą sudaro keturios dalys: suaugusių keleivių, vaikų keleivių ir pėsčiųjų sauga bei pagalbinės saugos sistemos, vertinamos nuo 2009 metų. Pagalbinių saugos sistemų kategorijoje vertinamos apsaugos nuo sužalojimų ir jų mažinimo funkcijos, tokios, kaip autonominio avarinio stabdymo ir elektroninės stabilumo kontrolės sisitemos bei greičio ribotuvai.

Lexus NX 300h surinko 82 proc. suaugusių keleivių saugos kategorijoje, 82 proc. – vaikų keleivių saugos kategorijoje, 69 proc. – pėsčiųjų saugos kategorijoje ir 71 proc. – pagalbinių saugos sistemų kategorijoje.

Salono prabanga

SALONO PRABANGA

Ištaigingų priekinių sėdynių dizainas sukurtas naudojant „integruotos putodaros“ technologiją, kuri pirmąkart pritaikyta F SPORT versijose. Ši automobilių sporto įkvėpta gamybos technologija leidžia sukurti patogesnes sėdynes ir užtikrinti tvirtesnę jų šoninę atramą, palyginti su įprastais metodais.

Naujasis automobilis išsiskiria ne tik įspūdinga erdve priekyje ir gale sėdinčių keleivių kojoms, bet ir priekinėmis sėdynėmis – kad būtų dar patogiau, jos reguliuojamos elektra aštuoniomis kryptimis. Taip pat siūloma juosmens atrama ir nustatymų atminties funkcija.

Optimaliai pritaikyta sėdimosios dalies forma ir tvirtumas, kad būtų sumažinta įtampa jautrioje dubens srityje. Dar didesniam patogumui siūlomas platus sėdynių reguliavimo diapazonas, leisiantis nustatyti tinkamą padėtį stambesnio kūno sudėjimo žmonėms.

Praktiškos 60:40 santykiu dalijamos nulenkiamos galinės sėdynės visuose NX 300h modeliuose komplektuojamos kaip standartinė įranga, todėl šiuo visureigiu galima be vargo gabenti didesnius daiktus, pavyzdžiui, sportinius dviračius ar banglentes. Nulenkus visas galines sėdynes, galima sudėti stambesnius krovinius.

Galima rinktis vien elektra valdomą sėdynių nulenkimo mechanizmą, kai sėdynės valdomos patogiai įrengtais valdikliais. Gale sėdintys keleiviai taip pat gali pusiau nulenkti savo sėdynių atlošus.

Tvirta salono konstrukcija, 8 oro saugos pagalvės

TVIRTA SALONO KONSTRUKCIJA, 8 ORO SAUGOS PAGALVĖS

Automobilio keleivių apsaugą užtikrina ne tik itin tvirta salono konstrukcija, bet ir aštuonios oro saugos pagalvės. Vairuotoją ir priekinį keleivį saugo dviejų išsiskleidimo lygių galvos oro saugos pagalvės, taip pat kelių ir šoninės oro saugos pagalvės. Per visą salono ilgį įrengtos užuolaidinės oro saugos pagalvės. Visi saugos diržai, išskyrus vidurinės galinės sėdynės, turi įtempiklius. Ši aukšto lygio saugos įranga naujajame NX 300h modelyje montuojama kaip standartinė.

Priekinės sėdynės sukonstruotos taip, kad būtų iki minimumo sumažinta kaklo sužalojimų rizika smūgio iš galo metu. Dėl sutvirtintų sėdynių rėmų juosmuo geriau priglunda prie atlošo, o pakeista galvos atlošų vieta užtikrina efektyvesnę galvos atramą.

Važiavimo savybės

VAŽIAVIMO YPATYBĖS

Siekiant užtikrinti tikslų valdymą ir malonius vairavimo pojūčius važiuojant bet kokia kelio danga, naujasis NX 300h buvo išbandytas ir ištobulintas naudojant pažangiausią pasaulyje vairavimo simuliatorių, taip pat važiuojant šimtus tūkstančių kilometrų atšiauriomis ir dykumos klimato sąlygomis.

Naujasis NX 300h su visiškai nauja važiuokle, pakaba ir vairu pasižymi neįtikėtinai maloniomis ir rafinuotomis važiavimo savybėmis. Dėl pritaikytos pažangios lazerinės varžtų suvirinimo ir klijavimo technologijos šis miesto visureigis yra itin tvirtas. Sėdėdami už NX 300h vairo vairuotojai gali mėgautis nepriekaištingu valdymu. NX automobilio pakabos sistema, kurią sudaro kompaktiškas MacPherson statramstis priekyje ir ištobulintas dvigubas trikampis balansyras gale, lemia tvirtą sukibimą su danga, sedanui būdingą dinamiką atliekant posūkį ir išskirtinį stabilumą važiuojant tiesiai. Dar didesniam vairavimo malonumui siūloma adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba, kuri sumaniai kontroliuoja keturių ratų amortizavimo jėgą. Ji užtikrina ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir automobilio valdymą bei stabilumą.

Pažangios technologijos

PAŽANGIOS TECHNOLOGIJOS

Vairuotojui priartėjus prie NX 300h automobilio, jo kišenėje esantis raktas įjungia malonų visų durelių rankenėlių apšvietimą ir atrakina dureles palietus rankenėles. Įspūdingai išdailintose durelių rankenėlėse nėra rakto skylės. Tai pirmąkart pasaulyje pritaikytos tokio dizaino rankenėlės.

Naujojo NX 300h salone gausu intuityviųjų technologijų, kurios palengvina gyvenimą. Čia įrengta pažangi lemputė virš galvos, kuri pajutusi artėjančią ranką iškart įsijungia, kad nereikėtų ieškoti jungiklio tamsoje, o bagažinės dangtis „įsimena“, kaip plačiai jį paprastai atidarote. Takumi meistrų išdailintame salone puikuojasi verpsto formos grotelių įkvėpta centrinė konsolė. Rafinuotą stilių pabrėžia analoginis laikrodis ir vidaus apšvietimas. Taip pat minėtinos itin patogios aštuonių padėčių elektra valdomos priekinės odinės sėdynės, kurios gali būti šildomos ir vėdinamos, bei elektra valdomos 60:40 santykiu dalijamos galinės sėdynės, kurias nulenkus galima sudėti slides ar banglentes.

Priešavarinės saugos sistema ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema

PRIEŠAVARINĖS SAUGOS SISTEMA IR ADAPTYVIOJI PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA

Priešavarinės saugos įranga: milimetrinių bangų radiolokacinis įrenginys ir kompiuteris įvertina susidūrimo iš priekio riziką. Jei susidūrimo rizika didelė, vairuotojas įspėjamas garso bei vaizdo signalais, taip pat padidinamas stabdžių sistemos slėgis. Kai susidūrimas yra neišvengiamas, automobilis automatiškai pristabdomas iki reikiamo lygio ir įtempiami priekiniai saugos diržai.

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC) neleidžia vairuotojui nuvargti: ji palaiko nustatytą atstumą tarp NX 300h ir priekyje važiuojančios transporto priemonės, net kai keičiamas greitis ar ketinama visiškai sustoti. Kai kelias atsilaisvina, ACC automatiškai atstato pradinį važiavimo greitį.

Panoraminio vaizdo monitorius

PANORAMINIO VAIZDO MONITORIUS

Keturios kameros fiksuoja vaizdą aplink visą automobilį 360° kampu. Tai padeda lengviau manevruoti siaurose vietose. Pirmąkart Lexus pritaikytas panoraminio vaizdo monitorius kuria virtualų trimatį NX vaizdą, o ekrane pateikiamos nuorodos, padedančios manevruoti siaurose miesto vietose.

S-Flow klimato kontrolės sistema

S-FLOW KLIMATO KONTROLĖS SISTEMA

Efektyvus dviejų zonų oro kondicionierius pasižymi ir mažomis energijos sąnaudomis. Tai lemia S-Flow technologija, sumaniai aktyvuojanti klimato kontrolės funkciją tik ten, kur sėdi žmonės.

Odinės vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės gali būti šildomos ir vėdinamos. Ši sistema sustiprina prabangos pojūtį ir ypač praverčia esant nemalonioms oro sąlygoms.

Aukštesnio lygio modeliuose montuojamas šildomas vairas, kuris leidžia mėgautis dar didesniu komfortu šaltesniais orais. Vairo šildytuvas aktyvuojamas jungikliu ir išsijungia automatiškai praėjus nustatytam laikui.

Lexus hibridinė pavara

LEXUS HIBRIDINĖ PAVARA

NX 300h montuojama naujausia Lexus hibridinės pavaros sistema, kuri sklandžiai derina 2,5 l benzininio ir elektrinių variklių galią. Todėl šis miesto visureigis tolygiai ir tyliai važiuoja ir yra valdomas taip pat lengvai, kaip ir prabangios klasės standartinis modelis. NX 300h leidžia mėgautis energingu važiavimu, suvartodamas tik 5,0 l/100 km* degalų. Tai įspūdingas rodiklis tarp tokio dydžio visureigių. Dėl įrengtos regeneracinės stabdymo sistemos nereikia įkrauti akumuliatoriaus, o mūsų nepranokstami pasiekimai kuriant hibridines technologijas lemia itin mažas NX 300h eksploatacines išlaidas.

* Priekiniais ratais varomo NX 300h Eco komplektacijos duomenys.

PAJUDĖJIMAS IŠ VIETOS

Pajudėjus iš vietos, įsijungia priekyje ir gale esantys galingi elektriniai varikliai, kuriais NX 300h varomas važiuojant iki 65 km/h greičiu. Elektros energiją tiekia hibridinis akumuliatorius. Vien elektra varomas automobilis itin tyliai rieda, nesuvartoja nė lašo benzino ir neišskiria nė gramo teršalų.

NORMALIOS VAŽIAVIMO SĄLYGOS

Viršijus 65 km/h greitį, beveik nepastebimai įsijungia pagal Atkinsono ciklą itin sklandžiai veikiantis benzininis variklis. Kai būtina sutelkti didesnę galią, kartu su juo veikia ir elektriniai varikliai. Beveik tobulai derindamas šių galios šaltinių veikimą, NX 300h leidžia patirti išskirtinį vairavimo malonumą, taip pat užtikrina mažą taršos lygį ir itin kuklias degalų sąnaudas.

MAKSIMALIAI DIDINANT GREITĮ

Iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą, 2,5 l benzininio variklio galią sustiprina per akimirksnį įsijungę elektriniai varikliai. Varikliams veikiant kartu, sukuriamas galingas sukimo momentas, kad automobilis reikiamu momentu tolygiai sparčiai pagreitėtų.

MAŽINANT GREITĮ IR STABDANT

Mažinant greitį arba stabdant, automobilio benzininis variklis išsijungia, todėl į aplinką nepatenka nė gramo teršalų. Nuspaudus stabdžio pedalą ar nukėlus koją nuo akceleratoriaus, ima veikti regeneracinė stabdymo sistema, kuri efektyviai panaudoja kinetinę energiją (kituose automobiliuose ji tiesiog pavirsta nenaudinga šiluma). Kinetinė energija paverčiama elektros energija ir kaupiama hibridiniame akumuliatoriuje. Dėl šios priežasties visiškai hibridinės Lexus sistemos akumuliatoriaus nereikia įkrauti.

Mark Levinson® Premium garso sistema

MARK LEVINSON® PREMIUM GARSO SISTEMA

Erdvinio garso sistema Mark Levinson® Premium su 14 garsiakalbių ir GreenEdge™ technologija specialiai pritaikyta prie akustinių NX 300h savybių. Ši 7.1 kanalo skaitmeninė erdvinio garso įranga yra tikra namų kino sistema su Clari-Fi™ technologija, atkuriančia suspausto skaitmeninio MP3 failo garso kokybę.

It brangakmeniai žėrintys trijų projekcijų L formos LED priekiniai žibintai

IT BRANGAKMENIAI ŽĖRINTYS TRIJŲ PROJEKCIJŲ L FORMOS LED PRIEKINIAI ŽIBINTAI

Lyg brangakmeniai žėrintys trijų projekcijų L formos LED priekiniai žibintai naudoja tą patį šviesos šaltinį artimosioms ir tolimosioms šviesoms. Patrauklaus NX dizaino įspūdį sustiprina L formos storasieniai LED DRL žibintai, montuojami tik F SPORT ir Luxury komplektacijose.

Galinių žibintų bloke elegantiški šviesos diodai išdėstyti Lexus būdinga L forma. Žibintai tarsi įsilieja į bagažinės dangtį. Storų sienelių technologija suteikia žibintams skaidrumo. Tokio dizaino žibintai efektingai atrodo net kai nešviečia.

LED priekiniai rūko žibintai su naujoviška posūkio šviesų funkcija įrengti greta verpsto formos grotelių ir LED dieninių žibintų. Jie taip pat padeda sumažinti bendras NX 300h energijos sąnaudas.

E-Four

E-FOUR

Su visų varomųjų ratų sistema E-FOUR komplektuojami NX 300h modeliai pasižymi puikiomis važiavimo savybėmis ir tvirtu sukibimu važiuojant nelygiu paviršiumi. Naujovišką E-FOUR sistemą palaiko galinėje ašyje įrengtas 68 DIN AG galios elektrinis variklis, kuris reikiamu momentu per akimirksnį sukuria sukimo momentą.

Jutiklinis valdiklis

JUTIKLINIS VALDIKLIS IR MULTIMEDIJOS SISTEMA

Kad ir kaip būtumėte užsiėmę, važiuodami naujuoju NX 300h automobiliu Jūs galėsite sekti įvykius ir sužinoti pačią naujausią informaciją. Čia įdiegta daug naujoviškų technologijų. Iš jų minėtinas belaidis kroviklis, kuris įkrauna mobiliojo telefono bateriją įdėjus telefoną į konsolės dėtuvę. Intuityvusis jutiklinis valdiklis Touch Pad leidžia lengvai naudotis Lexus Premium navigacijos sistema ir ryšio paslaugomis – paieškos internetu, gatvės vaizdo Google Street View®, panoraminio vaizdo Panoramio® ir eismo informacijos Connected Traffic funkcijomis. Taip pat galima klausytis savo mėgstamos muzikos per neprilygstamą erdvinio garso Mark Levinson® Premium sistemą.

Traukos kontrolės ir stabilumo kontrolės sistemos

TRAUKOS KONTROLĖS IR STABILUMO KONTROLĖS SISTEMOS

Traukos kontrolės sistema padidina NX 300h ratų sukibimą, ypač tuomet, kai automobilis pajuda iš vietos ar didina greitį važiuojant nelygiu ar slidžiu keliu. Nustačiusi ratų prasisukimo riziką, sistema pakoreguoja situaciją, kad automobilis neprarastų sukibimo.

Stabilumo kontrolės sistema padeda suvaldyti automobilį, ypač tais atvejais, kai dideliu greičiu atliekamas posūkis arba automobiliui pradėjus slysti. Ji stabilizuoja padėtį ir sumažina automobilio greitį įjungdama stabdžius arba sumažindama galią.

Perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema

PERSPĖJIMO APIE IŠ GALO ARTĖJANČIAS TRANSPORTO PRIEMONES SISTEMA

Važiuojant atbuline eiga, pavyzdžiui, perpildytoje automobilių aikštelėje, perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema (RCTA), naudodamasi nematomų zonų monitoriaus radaru, nustato, ar nėra nepastebėtos iš galo besiartinančios transporto priemonės. Užfiksavusi artėjančią transporto priemonę, RCTA sistema įspėja vairuotoją garso signalu ir durelių veidrodėliuose rodomu vaizdiniu pranešimu.

Vairuotoją pasitinkantis apšvietimas

VAIRUOTOJĄ PASITINKANTIS APŠVIETIMAS

Vairuotojui priartėjus prie NX automobilio, kišenėje ar rankinėje esantis išmanusis raktas įjungia įlipimo zonos ir vidaus apšvietimą. Jis padeda išvengti tamsoje nematomų kliūčių.

NEATITINKA

Jūsų paieškos kriterijų atitinkančių automobilio ypatybių nėra. Prašome išplėsti savo paiešką ir pamėginti dar kartą.

NX 300h F SPORT

nx 300h fsport

PRIBLOŠKIANTIS DIZAINAS

NX 300h F SPORT išsiskiria išraiškingu dizainu ir nepriekaištingu valdymu. Jį ištobulino ta pati komanda, kuri kūrė legendinį LFA superautomobilį ir išskirtinėmis techninėmis charakteristikomis pasižyminčius F serijos modeliusRC F ir GS F. Šis kūrėjų darbo vaisius privers Jūsų širdį plakti tankiau. Tarp patobulintų išorės elementų minėtinos platesnės Lexus būdingos verpsto formos grotelės su L formos intarpais, stabdžių aušinimo kanalai ir aerodinaminiai maži aptakai didesnei prispaudimo jėgai užtikrinti.

Sėdėdami sportiniame salone pasijusite esantys tikri savo F SPORT automobilio šeimininkai. Sportinės sėdynės su rankiniu būdu apsiūtais apmušalais idealiai priglunda prie kūno – nuo šlaunų iki pečių. Malonių potyrių suteikia ir ergonomiškas sportinis vairas bei frezuoti aliumininiai pedalai. Taigi kelionės šiuo automobiliu – tikra šventė.

AKSESUARAI

PERŽIŪRĖKITE NAUDINGŲ AKSESUARŲ, KURIUOS GALITE PRITAIKYTI SAVO LEXUS AUTOMOBILIUI, KOLEKCIJĄ.

AKSESUARAI
Visi
Išorė
Vidus

NEATITINKA

There are no available accessories for this filter. Please select another filter.

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU