concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

LS 600h

IŠSKIRTINĖS EKSPLOATACINĖS SAVYBĖS, NEPRIEKAIŠTINGOS LINIJOS IR AUKŠTO LYGIO RAFINUOTUMAS – LS 600h BRĖŽIA NAUJAS PRABANGAUS SEDANO GAIRES.


Vidutinė CO2 emisija (g/km) 199
Vidutinės sąnaudos (l/100 km) 8,6
Pagreitėjimas iki 100 km/h (s) 6,1
Maksimalus greitis (km/h) 250

NUO 116 810 €

MODERNI IR PAŽANGI PRABANGA

LS 600h – GALINGIAUSIAS VISIŠKAI HIBRIDINIS SEDANAS PASAULYJE. JIS IŠSISKIRIA IR PRABANGA, IR NAUJOVIŠKAIS SPRENDIMAIS.

Kurti nepaprasta – tai dirbti iš peties, įdedant nepaprastai daug pastangų. Štai kodėl kurdami savo pirmąjį automobilį LS 400 mes subūrėme 60 dizainerių ir 1400 inžinierių grupę. Taip gimė nepaprastai rafinuotas sedanas, kuris pasirodęs 1989 m. padarė perversmą prabangių automobilių rinkoje. Naujasis LS yra ne mažiau nuostabus. Šiame automobilyje, gaminamame daugiausia apdovanojimų pelniusioje gamykloje, įdiegta iš viso 3000 patobulintų sprendimų. Naujajame LS montuojama plačiausia pasaulyje multimedijos sistema, novatoriškas oro kondicionierius ir pažangi priešavarinės saugos sistema. Tai neįtikėtinai komfortabilus ir smagus vairuoti automobilis. Be to, dabar siūlomas F SPORT modelis. Tai tiesiog pats subtiliausias iki šiol sukurtas Lexus sedanas. Kelionės LS automobiliu suteikia ypatingų potyrių. Jis išsiskiria išraiškingu dizainu su simboliu tapusiomis chromuotomis priekinėmis verpsto formos grotelėmis. Be to, naujasis LS 600h yra pirmasis Lexus modelis, kurio visuose žibintuose (priekiniuose, rūko ir galiniuose kombinuotuosiuose) įdiegta LED technologija.

Kūrėjų komanda dar labiau ištobulino Lexus būdingą priekinių žibintų trijų lempų dizainą. Artimosios šviesos yra išdėstytos aukščiau už tolimąsias. Tai sukuria dinamiškos išorės įspūdį. Be to, tai pirmasis Lexus modelis su LED posūkio signalų lempomis (kiekvienoje yra po 12 šviesos diodų). Naujasis LS – tyliausias pasaulyje prabangus sedanas, kurio kalbos suprantamumo rodiklis važiuojant 100 km/h yra beveik 100 proc. Tai reiškia, jog Jūs galite smagiai kalbėtis kelionės metu. Norėdami sukurti tylią aplinką, išbandėme visas įmanomas priemones. Pritaikę naują lazerinį varžtų suvirinimo procesą dar didesniam važiuoklės tvirtumui užtikrinti, mes reikšmingai sumažinome vibraciją. Dėl beveik plokščio kėbulo dugno ir prie priekinių durelių rėmo apvado ir galinių žibintų pritvirtintų mažų aptakų taip pat sumažėjo vėjo keliamas triukšmas. Siekdami iki minimumo sumažinti triukšmą važiuojant keliu, mes sukūrėme ratus su specialiais tuščiaviduriais ratlankiais, kurie sugeria padangų skleidžiamą triukšmą ir optimizuoja automobilio garso izoliacinių medžiagų savybes. Be to, nauju važiavimo režimo selektoriumi pasirinkus COMFORT režimą, sureguliuojama pneumatinė pakaba sklandesniam ir malonesniam važiavimui užtikrinti.

KAINOS IR SPECIFIKACIJOS

GAUKITE IŠSAMIĄ INFORMACIJĄ IR PALYGINKITE SKIRTUMUS

LS 600h Executive

  • 19 colių 7 dvigubų stipinų tuščiavidurio dizaino lengvojo lydinio ratlankiai su 245/45 R19 padangomis
  • LED artimųjų ir tolimųjų šviesų priekiniai žibintai
  • Adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema (AHS)
  • Brembo® galingi galiniai stabdžiai (335 x 22 mm)
  • Brembo® galingi priekiniai stabdžiai (380 x 36 mm)
  • 12,3 colio centrinė multimedijos sistema su daugiafunkciu padalytu ekranu, valdoma nuotoliniu būdu
  • 19 garsiakalbių Mark Levinson® Reference garso sistema

NUO 116 810 €

PASIRINKTI IR PALYGINTI KITĄ VARIANTĄ

ls 600 hideki watanabe

VIENA PAGRINDINIŲ KONCEPCIJŲ, ĮKŪNYTŲ ŠIAME AUTOMOBILYJE, YRA „Į ŽMOGŲ ORIENTUOTA INŽINERIJA“: TAI IŠSKIRTINIS SVETINGUMAS, VISUR LYDINTIS MŪSŲ KLIENTUS, IR JŲ POREIKIŲ NUSPĖJIMAS. MES NORIME, KAD NAUJAJAME LS JŪS JAUSTUMĖTĖS JAUKIAI IR MALONIAI KAIP NAMIE.

Hideki Watanabe, LS vyriausiasis inžinierius

AUTOMOBILIO YPATYBĖS

SUSIPAŽINKITE SU LS 600h IŠ ARČIAU

LS 600h vidus - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Naujasis LS – nuostabus automobilis, puikiai tinkantis kelionėms, poilsiui ir darbui. Jis nepamainomas net leidžiantis į ilgas keliones. Ištaiginga odinė vairuotojo sėdynė turi 16 elektriniu būdu reguliuojamų nustatymo padėčių (priekinio keleivio sėdynė turi 14). Be to, apmušalai dabar yra 15 proc. storesni. Nauja ergonomiška dubens funkcija užtikrina ypatingą komfortą. Priekinio keleivio sėdynėje kaip papildoma įranga dabar gali būti montuojama blauzdų atrama. Mūsų apdovanojimą pelniusioje Tahara gamykloje gaminamų automobilių kokybę tikrina vyriausieji meistrai – Takumi. Apie tai liudija dailios odinio prietaisų skydelio dygsniuotos detalės ir preciziškai apdoroti garso sistemos aliumininiai valdikliai. Mėgstantiems dar rafinuotesnį stilių siūloma nauja vairo ir prietaisų skydelio – Shimamoku apdaila (juodos ir pilkos medienos), kurios gamybos procesas apima 67 žingsnius, atliekamus per 38 dienas.

LS 600h saugos įranga - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Naujasis LS pasižymi nepriekaištinga sauga važiuojant bet kuriuo paros metu. Nematomų zonų monitorius turi radiolokacinį įrenginį, kuris įspėja, kai nepastebėti automobiliai keičia važiuojamąsias juostas, o galinė priešavarinės saugos sistema aktyvuoja galvos atlošus, taip sumažindama traumų kaklo srityje riziką galinio smūgio metu. Galiausiai pirmąkart Lexus pritaikyta adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema (AHS) užtemdo gaubtais dalį priekinių žibintų skleidžiamos šviesos srauto, kuris gali apakinti priešais važiuojančius vairuotojus.

Automobilio viduje sėdinčius keleivius saugo aštuonios oro saugos pagalvės (arba dešimt su galinės sėdynės įrangos paketu) ir saugos diržų įtempikliai, o mūsų pažangi priešavarinės saugos sistema ne tik įspėja apie galimus pavojus, bet ir padeda jų išvengti esant būtinybei.

LS 600h vairavimas - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Naujasis LS 600h pasižymi kvapą gniaužiančiomis eksploatacinėmis savybėmis ir efektyvumu, nors yra didelis prabangus automobilis. Jame įdiegta naujausia Lexus Hybrid Drive sistema, kurią sudaro 5,0 l V8 benzininis ir 224 DIN AG elektrinis varikliai. Ši sistema užtikrina neįtikėtinai rafinuotą – 445 DIN AG galią, naudojamą nuolatinės visų varančiųjų ratų sistemos. Automobilis greitai įsibėgėja, išskirdamas tik 199 g/km anglies dvideginio. Be to, galima įjungti elektrinį režimą – varomas vien elektra automobilis tyliai rieda ir neišskiria nė gramo teršalų. Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija leidžia mėgautis ECO, NORMAL, COMFORT, SPORT S, SPORT S+ arba EV (elektriniu) režimu.

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema

ADAPTYVIOJI PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema komplektuojama kartu su mūsų priešavarinės saugos sistema, nes ji naudoja tą patį milimetrinių bangų radiolokacinį įrenginį. Kaip ir standartinė pastovaus greičio palaikymo sistema, ji palaiko iš anksto nustatytą automobilio greitį. Tačiau dėl radiolokacinio įrenginio ji gali nustatyti lėčiau priešais važiuojančius automobilius. Tokiu atveju sistema atitinkamai sumažina greitį atleisdama droselinę sklendę arba įjungdama stabdžius.

Galima nustatyti norimą atstumą iki priešais važiuojančio automobilio – sistema jį palaikys priklausomai nuo priešais važiuojančio automobilio greičio. Kai kelias vėl bus laisvas, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema sklandžiai atstatys Jūsų pradinį važiavimo greitį (0-170 km/h).

Lexus Premium navigacijos sistema su Lexus ryšio paslaugomis

LEXUS PREMIUM NAVIGACIJOS SISTEMA SU LEXUS RYŠIO PASLAUGOMIS

12,3 colio ekranas valdomas Remote Touch nuotoliniu valdikliu arba balsu. Pastačius automobilį, navigacijos sistema su ryškia trimate grafika ir daugybe žemėlapio vaizdavimo parinkčių gali sukurti išmaniuoju telefonu nuskaitomą QR kodą su nurodymais, kaip pasiekti galutinę paskirties vietą pėsčiomis.

LS siūlo naujoviškas paslaugas: paieškos internetu, Google Street View®, Panoramio® ir Connected Traffic funkcijas. Be to, Jūs galite pasinaudoti dar vienu itin patogiu sprendimu – suplanuokite kelionės maršrutą nešiojamuoju ar planšetiniu kompiuteriu ir persiųskite jį į savo automobilio navigacijos sistemą.

Vidaus komfortas

VIDAUS KOMFORTAS

Naujojo LS salonas spinduliuoja rafinuotumu. Kad būtų lengviau įlipti, vairuotojo sėdynė automatiškai pasislenka atgal, o vairas įtraukiamas. Kaip standartinė įranga montuojamos galinės sėdynės su daugybe nustatymo padėčių ir juosmens masažo funkcija bei drugelio formos galvos atlošai. Galiniame centriniame porankyje įrengtas LCD ekranas, kuriame galima nustatyti klimato zonos parametrus galinėje dalyje, valdyti garso aparatūrą ir galinę užuolaidą.

Climate Concierge sistema – dar viena naujajame LS modelyje įdiegta Lexus naujovė, pristatyta pirmąkart pasaulyje. Tai integruota sistema, kuri nuolat stebi temperatūrą automobilio viduje bei lauke ir automatiškai reguliuoja vidaus, sėdynių ir vairo temperatūrą. Be to, apdovanojimą pelniusi Lexus nanoe® technologija išskiria mikroskopinius, neigiamai įkrautus jonus, taip atgaivindama salono orą ir drėkindama plaukus bei odą.

Išmanusis apšvietimas

IŠMANUSIS APŠVIETIMAS

Nauja adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema turi šviesai jautrią kamerą, kuriai užfiksavus priešais važiuojančių automobilių šviečiančius priekinius ir galinius žibintus, automatiškai gaubtais užtemdoma dalis šviesos srauto, kad nebūtų apakinti priešais važiuojantys vairuotojai.

Prietaisų skydelis ir konsolė

PRIETAISŲ SKYDELIS IR KONSOLĖ

LS automobilis, kupinas pažangiausių pasaulyje technologijų, įkūnija nuostabią japonų svetingumo (Omotenashi) dvasią. Vairuotojui priartėjus prie automobilio, jo kišenėje ar rankinėje esantis išmanusis elektroninis raktas įjungia durelių veidrodėlių apšvietimą ir LED analoginį laikrodį (su GPS funkcija, kuri sumaniai prisitaiko prie vietos laiko zonos). Taip pradedamas rafinuotas šeimininko sutikimas. Įsitaisius sėdynėje ir paspaudus variklio paleidimo mygtuką, centriniame ekrane pasirodo nuostabi animacija ir visą prietaisų skydelį pamažu užlieja jauki baltos spalvos šviesa. Tačiau tai tik pradžia. Salone siūloma įvairių pramogų: galima ilsėtis klausantis muzikos per Mark Levinson® garso sistemą su 19 garsiakalbių ar 9 colių ekrane žiūrėti filmus DVD ar Blu-ray® formatu.

LS vairuotojo sėdynė – nepakartojama sėdėjimo vieta. Pirmasis sąlyčio taškas – meistriškai išdailintas odinis vairas su medinėmis puošybinėmis detalėmis ir pavarų perjungimo svirtelė su aliuminine apdaila. Centre įrengtas ypač platus 12,3 colio ekranas gali būti valdomas balso komandomis arba Remote Touch valdikliu. Padalytame ekrane vienu metu gali būti pateikiama įvairių įrenginių informacija, pavyzdžiui, Lexus Night View ir Lexus Premium navigacijos sistemų duomenys. Iš kitų naujovių minėtina dinamiška LED vidaus apšvietimo sistema ir analoginis laikrodis su GPS funkcija, kuri sumaniai prisitaiko prie vietos laiko zonos.

Apmušalų ir apdailos pasiūla

APMUŠALŲ IR APDAILOS PASIŪLA

Jūs galite priderinti meistriškai įrengtą LS interjerą pagal savo skonį. Siūlomi penki odinių apmušalų variantai – juodos (Black), sodriai baltos (Mellow White), topazo rudumo (Topaz Brown), šviesiai pilkos (Light Grey) ir dramblio kaulo (Ivory) spalvų. Taip pat siūlomi įvairūs patrauklios apdailos variantai: rusvos uosio medienos (matinės), tamsiai rudos riešutmedžio medienos, juodos ir pilkos medienos (Shimamoku), aukso spalvos uosio medienos ir bambuko.

Vidaus apšvietimas

DINAMIŠKAS LED VIDAUS APŠVIETIMAS

Vairuotojui priartėjus prie automobilio, jį pasitinka automatiškai įsijungęs įlipimo zonos apšvietimas durelių veidrodėliuose ir laikrodžio šviesa. Atrakinus dureles, įsijungia dieniniai žibintai – LS automobilis pabunda. Paspaudus START mygtuką, multimedijos sistemos ekrane pasirodo elegantiška animacija ir prietaisų skydelį pamažu užlieja jauki šviesa.

Aerodinamika

AERODINAMIKA

Aerodinaminėmis savybėmis naujasis LS pranoksta visus savo klasės atstovus. Tai lemia tokios detalės kaip beveik plokščias kėbulo dugnas ir nedideli aptakai, pritvirtinti prie priekinių durelių statramsčio ir galinių žibintų. Šie aptakai, pirmąkart pritaikyti F1 lenktyniniuose automobiliuose, sukuria oro sūkurius, kad oro srautas būtų nukreiptas į vidų ir LS lengviau įveiktų oro pasipriešinimą. Šie sprendimai ne tik pagerina stabilumą ir valdymą, bet ir sumažina degalų sąnaudas bei vėjo keliamą triukšmą.

Buvo įdėta daug pastangų, siekiant, kad į automobilį neprasiskverbtų vėjo gūsiai. Aukštos kokybės laminuotas stiklas, langų rėmų apvadai ir sandarūs tarpikliai užtikrina patikimą izoliaciją. Šios priemonės apsaugo ir nuo triukšmo skverbimosi į salono vidų, todėl keleiviai gali mėgautis ramia aplinka. Idealiai suderinta įspūdinga LS išorė ir ramybe spinduliuojantis vidus leidžia pajusti nenusakomą vairavimo malonumą.

Lexus Hotspot

LEXUS HOTSPOT

Specialiai automobiliams sukurtas maršrutizatorius vienu metu leidžia naudotis penkiais įrenginiais, kuriuose yra Wi-Fi funkcija, tokiais kaip telefonas, planšetė ir kiti mobilieji prietaisai. Lexus Hotspot jungiamas prie automobilio elektros įrangos ir turi spartųjį ryšį užtikrinančią anteną, be to, galima naudoti bet kurią SIM kortelę.

Keleivių sauga

KELEIVIŲ SAUGA

Lexus imasi visų įmanomų priemonių, kad padėtų išvengti avarijų: ji diegia pažangias technologijas, padedančias išvengti smūgio (jos, be abejo, niekuomet nepakeis atidaus vairavimo). Be to, visomis išgalėmis stengiamasi apsaugoti vairuotoją ir visus keleivius iš visų pusių susiklosčius pačiai blogiausiai situacijai. Iš tiesų LS įrengtos saugos sistemos gerokai pranoksta visus pasaulinius reikalavimus.

LS automobiliuose montuojamos aštuonios oro saugos pagalvės (su relaksacinės įrangos paketu – vienuolika). Tarp jų minėtina pažangi dviejų kamerų priekinio keleivio oro saugos pagalvė. Susidūrimo metu oro saugos pagalvėje susidaro įdubimas, kad būtų apsaugotos jautrios kūno vietos, tokios kaip nosis ir burna.

Be to, unikali galvos atramos ir sėdynės atlošo konstrukcija apriboja kaklo judėjimą, sumažindama traumų kaklo srityje tikimybę. Gresiančio smūgio (nustatomo galiniame buferyje įrengto milimetrinių bangų radiolokacinio įrenginio) atveju priekinės galvos atramos iš tiesų pasislenka į viršų ir į priekį, užtikrindamos papildomą galvos atramą bei apsaugą ir taip sumažindamos sužalojimų kaklo srityje riziką.

Night View sistema

NIGHT VIEW SISTEMA

Naktinio matymo sistema Night View su galinga infraraudonųjų spindulių kamera ir artimųjų infraraudonųjų spindulių projektoriais fiksuoja apšviestus naktinio kelio vaizdus priekyje, kurie pateikiami 12,3 colio ekrane. Todėl Jūs galite gerokai anksčiau pastebėti priešais esančius objektus nei juos pamatytumėte plika akimi.

Smūgio vengimas

SMŪGIO VENGIMAS

Naudodamasis milimetrinių bangų radiolokacinio įrenginio siunčiamais duomenimis, kompiuteris nuolat atlieka galimo susidūrimo rizikos vertinimą. Jei susidūrimo rizika didelė, vairuotojui siunčiami įspėjimai ir padidinamas stabdžių sistemos slėgis.

Mark Levinson garso sistema

MARK LEVINSON GARSO SISTEMA

Visuose LS 600h modeliuose kaip standartinė įranga montuojama viena kokybiškiausių pasaulyje automobilinių pramogų sistemų – neprilygstama erdvinio garso aukščiausios kokybės Mark Levinson® sistema su 19 garsiakalbių. Keleiviai gali mėgautis tobulu 7.1 kanalo erdviniu garsu, o įrengta Bluetooth® sąsaja mobiliajam telefonui prijungti, papildoma jungtis ir dvi USB jungtys leidžia naudotis iPhone® ar medijos grotuvais.

Mark Levinson – vienas populiariausių aukštos klasės garso įrangos gamintojų pasaulyje. Nuo 1972 m. jis įgijo legendinę reputaciją dėl gryno muzikos garso atkūrimo: Mark Levinson sistemos geba atkurti originalaus kūrinio garso subtilybes ir niuansus be jokių papildomų priedų ir trūkumų. Markas Levinsonas savo rankomis sukūrė sceninę miksavimo įrangą, kuri buvo naudojama 1968 m. Vudstoke. Nuo to laiko ji laikomas premium klasės garso įrangos kūrėju.

Nepaisant kelių prabangių automobilių gamintojų bandymų, mes esame vieninteliai, naudojantys ypač aukštos kokybės Mark Levinson įrangą. Lexus automobiliai sukonstruoti taip, kad rafinuotai ir tyliai riedėtų, todėl jie suteikia idealias akustines galimybes mėgautis koncertų sale automobilyje. Kiekviename Lexus modelyje Mark Levinson sistema kruopščiai optimizuota, taip pat suderinti komponentai, sureguliuoti ir atitinkamai išdėstyti garsiakalbiai, pritaikant prie unikalios akustinės aplinkos.

Hibridinės sistemos galia

HIBRIDINĖS SISTEMOS GALIA

LS 600h privalumus lemia hibridinė technologija, kurią šioje srityje lyderiaujanti Lexus bendrovė tobulina jau daugiau nei dešimtmetį, siekdama išgauti kvapą gniaužiančias važiavimo savybes. Naujoviška Lexus Hybrid Drive sistema sumaniai suderina preciziškos konstrukcijos 5,0 l tiesioginio įpurškimo V8 benzininį variklį ir galingą elektrinį variklį. Šie abu varikliai užtikrina stulbinamus rezultatus. Bendra sistemos galia – 445 DIN AG, o iki 100 km/h automobilis sklandžiai įsibėgėja vos per 6,1 sekundės. Ženkliai sumažėjo degalų sąnaudos – jos siekia 8,6 l/100 km; anglies dvideginio kiekis tėra 199 g/km – gerokai mažesnis taršos rodiklis nei būtų galima tikėtis iš šios klasės automobilio. Be to, LS gali važiuoti ECO režimu – jį įjungus, pakeičiama droselinės sklendės ir klimato kontrolės sistemos nustatymo padėtis, kad būtų dar labiau taupomi degalai ir sumažintas taršos kiekis.

LS automobilio smegenys – pažangus valdymo blokas (PCU), kuris kontroliuoja šio unikalaus visiškai hibridinio galios agregato energijos srautą. Automobiliui važiuojant elektriniu (EV) režimu, į aplinką nepatenka nė gramo anglies dvideginio ir azoto oksidų, taip pat nesunaudojama nė lašo benzino. Be to, varomas elektra automobilis itin tyliai rieda. PCU įjungia šį režimą, kai užvedamas variklis arba važiuojama nedideliu greičiu. Tačiau didinant greitį, sklandžiai įsijungia benzininis variklis ir automobilis varomas abiejų galios agregatų. Važiuojant didesniu greičiu, galingas elektrinis variklis sklandžiai ir greitai padidina sukimo momentą greitėjimo metu. Kompaktiško hibridinio akumuliatoriaus niekuomet nereikia įkrauti, nes regeneruojama kinetinė energija, išsiskirianti stabdymo ar greičio mažinimo metu. Regeneruota energija kaupiama akumuliatoriuje.

LS montuojama nuolatinė visų varančiųjų ratų sistema užtikrina tvirtesnį sukibimą ir padeda įveikti net pačias sudėtingiausias važiavimo situacijas. LS automobilio Hybrid Drive transmisija sujungia į vieną visumą (į lengvą kompaktišką dėžę, kuri nėra didesnė už įprastą automatinę pavarų dėžę) elektrinį variklį, generatoriaus galią, galios paskirstymo satelitinį krumpliaratį ir variklio reduktorių.

Apskritai LS 600h – neprilygstamas techninis išradimas, kuris galėjo atsirasti tik sumanių Lexus kūrėjų pastangomis.

Dinamiškas valdymas

DINAMIŠKAS VALDYMAS

Vairuodami naująjį LS, Jūs patirsite tvirtą sąsają su automobiliu, kuris yra ne tik nuostabiai subalansuotas, bet ir nepaprastai dinamiškas. Neįtikėtinai standi važiuoklė (pagaminta naudojant naują lazerinę varžtų suvirinimo ir aviacijos įkvėptą klijavimo technologiją) su pneumatine pakaba lemia ypač tikslų valdymą ir ypatingą važiavimo komfortą. Šiuolaikinė integruota automobilio dinamikos valdymo sistema montuojama kaip standartinė įranga. Minėtina ir kintamojo perdavimo skaičiaus valdymo sistema, prisitaikanti prie automobilio greičio. Kritišku atveju šios sistemos automatiškai sureguliuoja padėtį, padėdamos išvengti pavojaus.

Šiame modelyje įdiegta pažangi nuolatinė visų varančiųjų ratų sistema pakylėja automobilio valdymą ir stabilumą į naują lygmenį. Normaliomis sąlygomis galia tarp priekinių ir galinių ratų paskirstoma santykiu 40:60. Sudėtingesnėmis važiavimo situacijomis ši sistema akimirksniu atitinkamai perskirsto galią, kad būtų užtikrinta trauka ten, kur jos labiausiai reikia.

Pakaba

PAKABA

Išskirtinė LS pusiausvyra ir manevringumas – meistriškai pritaikytos konstrukcijos rezultatas. Tačiau ypatingą sąsają su šiuo įkvepiančiu sedanu vairuotojas jaučia dėl priekyje ir gale įrengtos lengvos aliumininės daugiasvirtės pneumatinės pakabos sistemos. Ši sistema sujungta su itin efektyviais pneumatiniais amortizatoriais, užtikrinančiais išskirtinį valdymą ir važiavimo komfortą. Adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba leidžia vairuotojui tiksliai nustatyti valdymo charakteristikas, naudojantis važiavimo režimo pasirinkimo funkcija. Vairuoti LS – tai patirti nepriekaištingą važiavimo sklandumą ir mėgautis visiškos kontrolės jausmu.

NEATITINKA

Jūsų paieškos kriterijų atitinkančių automobilio ypatybių nėra. Prašome išplėsti savo paiešką ir pamėginti dar kartą.

ls 600 hideki watanabe

MES NUSPRENDĖME, JOG NAUJASIS LS TURI BŪTI KŪRYBIŠKAI NUO TRADICINIŲ NORMŲ NUKRYPĘS AUTOMOBILIS. MES SIEKĖME SUKURTI YPAČ PAŽANGŲ IR SUMANŲ AUTOMOBILĮ, KURIS BŪTŲ IŠRAIŠKINGOS IŠVAIZDOS, ŽADINANČIOS JUTIMUS IR JAUSMUS.

Hideki Watanabe, LS vyriausiasis inžinierius

LS 600h F SPORT

ls600h 2017 fsport

PRIBLOŠKIANTIS DIZAINAS

LS 600h F SPORT išsiskiria išraiškingu dizainu ir nepriekaištingu valdymu. Jį ištobulino ta pati komanda, kuri kūrė legendinį LFA superautomobilį ir išskirtinėmis techninėmis charakteristikomis pasižyminčius F serijos modeliusRC F ir GS F. Šis kūrėjų darbo vaisius privers Jūsų širdį plakti tankiau. Tarp patobulintų išorės elementų minėtinos platesnės Lexus būdingos verpsto formos grotelės su L formos intarpais, stabdžių aušinimo kanalai ir aerodinaminiai maži aptakai didesnei prispaudimo jėgai užtikrinti.

Sėdėdami sportiniame salone pasijusite esantys tikri savo F SPORT automobilio šeimininkai. Sportinės sėdynės su rankiniu būdu apsiūtais apmušalais idealiai priglunda prie kūno – nuo šlaunų iki pečių. Malonių potyrių suteikia ir ergonomiškas sportinis vairas bei frezuoti aliumininiai pedalai. Taigi kelionės šiuo automobiliu – tikra šventė.

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU