concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

GS F

VISIŠKAI NAUJAS LEXUS SPORTINIS SEDANAS SIŪLO JAUDINANČIĄ VAIRAVIMO PATIRTĮ IR PRABANGĄ PENKIEMS ŽMONĖMS.


Vidutinė CO2 emisija (g/km) 260
Vidutinės sąnaudos (l/100 km) 11,2
Pagreitėjimas iki 100 km/h (s) 4,6
Maksimalus greitis (km/h) 270

NUO 104 300 €

NAUJASIS GS F

VISIŠKAI NAUJAS LEXUS SPORTINIS SEDANAS SIŪLO JAUDINANČIĄ VAIRAVIMO PATIRTĮ IR PRABANGĄ PENKIEMS ŽMONĖMS.

Itin smagus vairuoti naujasis ketverių durelių sedanas GS F yra varomas rankomis surinkto 5,0 l V8 benzininio variklio, kurio maksimali gali yra 477 DIN AG, o maksimalus greitis siekia 270 km/h. Komplektuojamo su lenktynine aštuonių greičių Sport Direct Shift automatine transmisija ir sukimo momento vektoriaus valdymo diferencialu, GS F greičio ir valdymo charakteristikos buvo tobulinamos Niurburgringo trąsoje, Vokietijoje.

Sugretinus išskirtinį keturių išmetimo vamzdžių skleidžiamą garsą, galėsite mėgautis į vairuotoją orientuotu vidaus dizainu, Alcantara apdaila ir neprilygstama 17 garsiakalbių Mark Levinson® garso sistema. O svarbiausia, jog pažangi Lexus Safety System + montuojama kaip standartinė įranga ir užtikrina Jūsų saugumą kur bevažiuotumėte.

KAINOS & SPECIFIKACIJOS

SUSIPAŽINKITE DETALIAU IR PALYGINKITE SKIRTUMUS

Executive

  • Durelių veidrodėliai su papildoma BSM sistema
  • Elektra valdomas pakeliamas ir slankiojamas stiklinis stoglangis
  • Kortelė-raktelis
  • L formos trijų projekcijų LED priekiniai žibintai su adaptyviąja tolimųjų šviesų sistema (AHS)
  • Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC) – veikia didelio greičio diapazone
  • Lexus Safety System +
  • Priešavarinės saugos sistema (PCS)
  • Erdvinio garso sistema Mark Levinson® Premium su 17 garsiakalbių
  • Alcantara® sėdynių apmušalai
  • Pusiau anilinės odos apmušalai

NUO 104 300 €

PASIRINKTI IR PALYGINTI KITĄ VARIANTĄ

gs350 quote 200x200 black

IŠLAIKYDAMI VISŲ F GAMOS MODELIŲ DVASIĄ, MES SUKŪRĖME GS F MODELĮ, KURIS JAUDINTŲ VAIRUOTOJĄ VAŽIUOJANT BET KUR IR BET KADA.

Yukihiko Yaguchi, GS F vyriausiasis inžinierius

AUTOMOBILIO YPATYBĖS

SUSIPAŽINKITE SU GS F

Važiavimas GS F - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Šis naujasis 5,0 l V8 variklis, išbandytas sudėtingoje 24 valandų trukmės Niurburgringo lenktynių trasoje ir Kolorado Pikes Peak Hill Climb lenktynių trasoje, iškelia naują sportinių charakteristikų etaloną. Atmosferinis variklis su natūraliu įsiurbimu išsiskiria greita reakcija be jokio uždelsimo ir skleidžiamu išraiškingu garsu. Variklio cilindrų galvutės ir kitos judančios dalys sukonstruotos Yamaha Motorsport įmonės (ji tiekė V10 galios agregatus LFA modeliams), o galutiniai surinkimo darbai vyksta mūsų Tahara gamykloje. Švarioje patalpoje skrupulingai patikrinamas kiekvienas variklis – atliekamas jo sukimosi greičio sureguliavimo testas, taip pat patikra stetoskopu, kad būtų užtikrintas tolygus ir žaibiškas pagreitėjimas. Siekiant sustiprinti akustinę patirtį, GS F įdiegta iš LFA perimta aktyvioji garso valdymo sistema. Ji padeda sukurti stulbinantį variklio garsą, sklindantį pro išmetamųjų dujų vamzdžio antgalius.

GS F vidus - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Naujasis GS F gaminamas mūsų apdovanotoje Motomachi gamykloje, prižiūrint Lexus Takumi – aukščiausio lygio meistrams. Mažiausiai 25 metų darbo patirtį turintys meistrai yra tikri profesionalai, gebantys aptikti net smulkiausius trūkumus. Neįtikėtiną jų talentą pajusite nuo pirmojo prisilietimo prie preciziškai mašininiu būdu nušlifuotų aliumininių garso sistemos valdiklių ar dailiai apsiūtos odos.

Nepriekaištingai glotnus ir žvilgantis kėbulo dangos paviršius išgaunamas rankomis kruopščiai šlifuojant švitriniu popieriumi šlapiuoju būdu. Prieš galutinį bandomąjį važiavimą Takumi patikrina kiekvieną automobilį, ar jis sklandžiai veikia. Šį darbą jie atlieka „tylioje“ patalpoje pasitelkdami savo išlavintą klausą ir naudodamiesi strategiškai svarbioje salono vietoje įrengtu jautriu mikrofonu.

GS F sauga - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Lexus visuomet pirmauja saugos ir vairuotojo pagalbinių technologijų kūrime bei visus savo naujus modelius išbando didžiausiame pasaulyje vairavimo simuliatoriuje. Naudojantis savo pirmavimu nelaimingų atsitikimų prevencijos tyrimų srityje, naujajame GS montuojama Lexus Safety System +. Ją sudaro priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų aptikimo funkciją, pažangioji važiavimo juostos išlaikymo pagalbinė sistema, padedanti išlikti Jūsų važiavimo juostoje, pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema, pateikianti informaciją apie ženklus vairuotojui, automatinė tolimųjų šviesų sistema, gerinanti matomumą tamsiu paros metu, ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, reguliuojanti Jūsų automobilio greitį pagal priešais važiuojančios transporto priemonės greitį.

8 pavarų transmisija

8 PAVARŲ TRANSMISIJA

V8 variklis komplektuojamas su aštuonių pavarų sportine sekvencine tiesioginio perjungimo transmisija su rankinio valdymo režimu. Pasirinkus rankinio valdymo režimą ir naudojantis pavarų perjungimo rankenėlėmis, galima mėgautis greitu sportiniu važiavimu. Jungiant žemesnę pavarą (ji įjungiama vos per 0,2 sekundės), perjungimo metu pasigirsta unikalus droselinės sklendės „pyptelėjimo“ garsas.

Aktyvioji garso valdymo sistema

AKTYVIOJI GARSO VALDYMO SISTEMA

Vairuotojas gali reguliuoti savo GS F automobilio garsą pasirinkdamas SPORT S arba SPORT S+ režimą, kuris įjungia aktyviąją garso valdymo sistemą. Sistema sustiprina pro automobilio išmetamųjų dujų vamzdžio antgalius sklindantį žemą variklio garsą, kuris pagyvina sportinio važiavimo patirtį ir suteikia dar malonesnių įspūdžių visiems keleiviams.

Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija

VAŽIAVIMO REŽIMO PASIRINKIMO FUNKCIJA

Naudojantis važiavimo režimo pasirinkimo funkcija, galima nustatyti automobilio važiavimo charakteristikas. Pasirinkus ECO režimą, į aplinką patenka mažiau teršalų ir sutaupoma degalų. Kasdienėms išvykoms tinkamiausias NORMAL režimas, kuris idealiai suderina galią, ekonomiškumą ir važiavimo komfortą. CUSTOMIZE režimas padės pritaikyti GS F prie savo nuotaikos. Norint patirti dinamiškesnį valdymą, tereikia įjungti SPORT S ar SPORT S+ režimą.

Tvirta važiuoklė / pakaba

TVIRTA VAŽIUOKLĖ / PAKABA

Pagrindinis veiksnys, lemiantis nepriekaištingą naujojo GS F automobilio valdymą, yra jo ypač tvirtas kėbulas. Sukurti tvirtesnį kėbulą padėjo specialūs konstrukciniai sprendimai, tarp jų moderni klijavimo, lazerinė varžtų suvirinimo ir daugiataškio suvirinimo technologijos. Automobilio stabilumą važiuojant tiesiai ir atliekant posūkius lemia daugiasvirtė galinė pakaba. Pritaikyti ypač tamprūs plieniniai ir lieti / kaltiniai aliumininiai komponentai palaiko žemą svorį ir kartu užtikrina tikslų valdymą nesukeldami vibracijos.

Sportinis VDIM režimas

SPORTINIS VDIM REŽIMAS

Sportinis integruotos automobilio dinamikos valdymo sistemos (VDIM) režimas užtikrina sklandų ir saugų milžiniškos GS F galios naudojimą. Pasirinkus šį režimą, aktyvuojami atitinkami droselinės sklendės, vairo mechanizmo ir pakabos nustatymai, kad būtų užtikrintos sportiškesnės važiavimo savybės, ir išplečiamas leistinas išcentrinės jėgos veikimo diapazonas prieš įsijungiant VDIM sistemai. Jei norite išbandyti visą GS F slypintį potencialą, galite visiškai išjungti sportinį VDIM režimą.

Sukimo momento vektoriaus valdymo diferencialas

SUKIMO MOMENTO VEKTORIAUS VALDYMO DIFERENCIALAS

Dar didesniam vairavimo malonumui patirti GS F montuojamas sukimo momento vektoriaus valdymo diferencialas, siūlantis tris veikimo režimus: STANDARD, subalansuojantis dinamiškas savybes ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu, SLALOM, užtikrinantis žaibišką reakciją į vairo pasukimą, ir TRACK, padedantis išlaikyti stabilumą važiuojant žiedinėmis trasomis.

V8 variklis

V8 VARIKLIS

Šis rankomis surinktas ir stetoskopu sureguliuotas įspūdingas 5,0 l V8 variklis išvysto 477 DIN AG galią, o jo sukimo momentas siekia 530 Nm. Cilindrų galvutės ir visos judančios dalys sukonstruotos taip, kad užtikrintų didesnę maksimalią galią aukštų sūkių diapazone. Kai variklio sūkiai siekia iki 3000 aps./min., pažangi garso sistema sukuria žemą rezonansinį garsą, o stipriai spustelėjus akceleratoriaus pedalą ir apsukoms pakilus virš 6000 aps./min., pasigirsta aukštas riaumojimo garsas.

3 zonų klimato kontrolės sistema

3 ZONŲ KLIMATO KONTROLĖS SISTEMA

Naujojo GS, kuriame montuojama pirmoji pasaulyje nanoe® technologija, salonas yra suskirstytas į tris elektroniškai kontroliuojamas klimato zonas. Priekinių sėdynių keleiviai gali įvesti savo individualius nustatymus į sistemą, naudodamiesi nuotoliniu valdikliu Remote Touch arba centrine konsole, o galinių sėdynių keleiviai tam gali naudoti jiems skirtą panelę.

Šildomos galinės sėdynės

ŠILDOMOS GALINĖS SĖDYNĖS

Naudojantis patogiai įrengtu valdymo skydeliu, galima atskirai įjungti galinių kraštinių sėdynių šildymo funkciją. Šis galiniame centriniame porankyje įrengtas skydelis su LCD ekranu taip pat leidžia pasirinkti klimato kontrolės sistemos nustatymus galinėje dalyje, valdyti garso aparatūrą ir galinę užuolaidą.

Sportinės sėdynės

SPORTINĖS SĖDYNĖS

Naujos sėdynės su galvos atramomis pagamintos naudojant Lexus „integruotos putodaros“ technologiją, todėl jos tvirčiau priglunda prie kūno. Ši automobilių sporto įkvėpta gamybos technologija leidžia sukurti patogesnes sėdynes ir užtikrinti tvirtesnę jų šoninę atramą, palyginti su įprastais metodais. Vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės gali būti šildomos ir vėdinamos.

Sportinis vairas

SPORTINIS VAIRAS

GS F įrengtas storas tvirtas vairas, kurį patogu suimti ir kuris leidžia tiksliai valdyti automobilį energingesnio važiavimo metu. Atitinkamai optimizuota ir pavarų perjungimo svirtelių įrengimo vieta, forma bei valdymas, kad būtų galima greitai ir tiksliai perjungti pavaras.

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema

ADATYVIOJI PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema išlaiko nustatytą atstumą tarp naujojo GS ir priekyje važiuojančios transporto priemonės, net jeigu ji keičia savo važiavimo greitį, taip užtikrinant atpalaiduojantį vairavimą.

Nematomų zonų monitorius

NEMATOMŲ ZONŲ MONITORIUS

Radaro davikliai, montuojami galiniame buferyje, fiksuoja transporto priemones, važiuojančias gretimoje juostoje, kurių negalima matyti durelių veidrodėliuose. Jeigu vairuotojas įjungia posūkio signalą, ketindamas persirikiuoti į kitą juostą, o greta važiuojantis automobilis patenka į nematomą zoną, atitinkamame durelių veidrodėlyje ima mirksėti perspėjimo indikatorius.

Važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema

VAŽIAVIMO KRYPTIES IŠLAIKYMO IR KONTROLĖS SISTEMA

Važiavimo krypties išlaikymo ir kontrolės sistema (LKA) naudojasi kamera, esančia ant priekinio stiklo, ir stebi automobilio padėtį važiavimo juostoje. Jeigu imate krypti iš važiuojamosios juostos, LKA įjungia perspėjimo signalą ir šiek tiek pakoreguoja vairo padėtį.

Priešavarinės saugos sistema

PRIEŠAVARINĖS SAUGOS SISTEMA

Milimetrinių bangų radaras ir borto kompiuteris apskaičiuoja susidūrimo riziką. Jeigu rizika yra didelė, vairuotojas įspėjamas garsiniais ir vaizdiniais signalais, o taip pat padidinama stabdymo jėga. Kai susidūrimas neišvengiamas, stabdžiai, kai tik prireikia, aktyvuojami automatiškai, be to įtempiami priekinių sėdynių saugos diržai.

Perspėjimo apie iš galo artėjančius automobilius sistema

PERSPĖJIMO APIE IŠ GALO ARTĖJANČIUS AUTOMOBILIUS SISTEMA

Perspėjimo apie iš galo artėjančius automobilius sistema naudoja nematomų zonų monitoriaus radarą, norėdama aptikti už automobilio esančias ir artėjančias transporto priemones automobilių statymo aikštelėje. Kai būtina, ji aktyvuoja garsinį signalą ir įjungia perspėjimo indikatorius durelių veidrodėliuose.

Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema

PAGALBINĖ KELIO ŽENKLŲ ATPAŽINIMO SISTEMA

Naujajame GS montuojama pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA), naudodamasi ant priekinio stiklo sumontuota kamera, atpažįsta kelio ženklus ir pateikia informaciją apie juos vairuotojui daugiainformaciniame ekrane. RSA gali aptikti tuos ženklus, kurie atitinka Vienos Konvencijos nuostatas (įskaitant elektroliuminescencinius ir mirksinčius kelio ženklus).

Dešimt oro saugos pagalvių

DEŠIMT ORO SAUGOS PAGALVIŲ

Naujame GS keleivius saugo dešimt oro saugos pagalvių bei itin tvirta kėbulo konstrukcija. Visi saugos diržai, išskyrus vidurinės galinės sėdynės, turi įtempiklius. Vairuotoją ir priekinį keleivį saugos dviejų išsiskleidimo lygių galvos oro saugos pagalvės, kelių bei šoninės oro saugos pagalvės. Gale sėdinčius keleivius saugo galinės šoninės oro saugos pagalvės, o per visą automobilio salono ilgį tęsiasi užuolaidinės oro saugos pagalvės abiejose pusėse. Šios išskirtinės saugos ypatybės yra standartinė GS modelių įranga, žymiai mažinanti sužeidimų riziką.

Adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba

ADAPTYVIOJI KINTAMOJO VEIKIMO PAKABA

Automobilio dinamines savybes pagerinanti adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba, dabar GS F modelyje komplektuojama kaip standartinė įranga, sumaniai kontroliuoja visų ratų amortizavimo jėgą. Ji lemia ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir geresnį automobilio valdymą bei stabilumą, ypač atliekant posūkius dideliu greičiu.

NEATITINKA

Jūsų paieškos kriterijų atitinkančių automobilio ypatybių nėra. Prašome išplėsti savo paiešką ir pamėginti dar kartą.

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU