concept cars

KONCEPCINIAI
AUTOMOBILIAI

Lexus koncepciniai automobiliai – tai žvilgsnis į mūsų ateities dizaino tendencijas.

main menu lexus brand

DIZAINO
NAUJOVĖS

Šiame skyriuje trumpai pristatomos kelios įspūdingiausios mūsų dizaino koncepcijos ir technologijos.

hybrid cars

HIBRIDINIAI
AUTOMOBILIAI

Esama įvairių hibridinių automobilių rūšių, tačiau jie visi turi vieną bendrą dalyką.

lexus service

LEXUS
PASLAUGOS

Artimiausios Lexus atstovybės ieškokite čia.

GS 200t

ATRASKITE TURBINIO VARIKLIO GALIOS JAUDULĮ IR 8 GREIČIŲ AUTOMATINĘ TRANSMISIJĄ.


Vidutinė CO2 emisija (g/km) 183
Vidutinės sąnaudos (l/100 km) 7,9
Pagreitėjimas iki 100 km/h (s) 7,3
Maksimalus greitis (km/h) 230

NUO 48 930 €

NAUJASIS GS 200t

ATRASKITE TURBINIO VARIKLIO GALIOS JAUDULĮ IR
8 GREIČIŲ AUTOMATINĘ TRANSMISIJĄ.

Naująjį GS 200t varo dinamiškas 2,0 l benzininis turbinis variklis, suteikiantis nepriekaištingą valdomumą staigiuose kelio posūkiuose ir pasaulinio lygio Lexus rafinuotumą greitkeliuose. Inovatyvi degalų įpurškimo sistema D-4ST sukuria 245 DIN AG galią, tiekiamą galiniams ratams, ir garantuoja tiek staigų sūkio momentą, tiek degalų ekonomiją.

Automobilis greitai įsibėgėja iki maksimalaus 230 km/h greičio, o GS 200t automatinė 8 greičių transmisija įgalina tiesiogiai rankiniu būdu perjungti pavaras. Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija leidžia rinktis tarp ECO, NORMAL, SPORT S ir SPORT S+ režimų.

KAINOS & SPECIFIKACIJOS

SUSIPAŽINKITE DETALIAU IR PALYGINKITE SKIRTUMUS

Comfort Plus

  • 18 colių 5 stipinų lengvojo lydinio ratlankiai su 235/45 R18 padangomis
  • 8 colių multimedijos sistemos ekranas su nuotoliniu valdikliu Remote Touch
  • Garso sistema su 12 garsiakalbių
  • Lygios odos apmušalai
  • Šildomas vairas
  • Nematomų zonų monitorius (BMS) ir perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones sistema (RCTA)

NUO 48 930 €

PASIRINKTI IR PALYGINTI KITĄ VARIANTĄ

gs200t quote 200x200 white

NAUJASIS GS PATEIKIA GALINGĄ PASIKEITIMĄ. ATKREIPKITE DĖMESĮ, PAVYZDŽIUI, Į RYŠKIAS VERPSTO FORMOS GROTELES AR TOKIUS INŽINERINIUS PASIEKIMUS, KAIP LEXUS DINAMINIS VALDYMAS IR ANTROSIOS KARTOS LEXUS HIBRIDINĖ PAVARA.

Yukihiko Yaguchi, GS vyriausiasis inžinierius

AUTOMOBILIO YPATYBĖS

SUSIPAŽINKITE SU GS 200t

Važiavimas GS 200t - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

GS modelis yra visiškai naujas Lexus sedanas, tobulintas pažangiausiame pasaulyje vairavimo simuliatoriuje bei išbandytas nuvažiavus daugiau nei 1,6 mln. kilometrų. Mes pradėjome pagerindami važiuoklės tvirtumą, įmontuodami naujus slopintuvus ir naują galinę daugiasvirtę pakabą. Tuomet sukūrėme rafinuotą aerodinaminį koncepcinį modelį, kuris oro tėkmę pritraukia arčiau automobilio kėbulo, taip pagerindami dinamiškumą ir vairavimo tikslumą. Siekdami dar labiau patobulinti šį automobilį, pritaikėme aptakius kėbulo dugno dangčius ir galinių žibintų aptakus, kurie didina stabilumą ir mažina vėjo keliamą triukšmą.

GS 200t vidus - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Neįtikėtiną naujojo GS kokybę galima pajusti vos palietus nuostabiai apsiūtą odinį vairą arba tiksliai nušlifuotus aliuminio garso valdiklius. Automobilio kėbulas dažomas rankomis šlifuojant jį šlapiuoju būdu, kuris užima daug laiko ir yra taikomas pagal užsakymą gaminamiems automobiliams. Be to, siekiant užtikrinti nepriekaištingą apdailą, dažai yra tikrinami tiek vizualiai, tiek skaitmeniniu būdu. Gaminami toje pačioje gamykloje, kaip ir mūsų superautomobilis LFA, GS modeliai yra prižiūrimi Lexus Takumi meistrų. Šie didelę patirtį turintys meistrai užtikrina, kad kiekvienas automobilis atitiktų mūsų neprilygstamus kokybės standartus.

GS 200t sauga - Pagrindinės ypatybės

PAGRINDINĖS YPATYBĖS

Lexus visuomet pirmauja saugos ir vairuotojo pagalbinių technologijų kūrime bei visus savo naujus modelius išbando didžiausiame pasaulyje vairavimo simuliatoriuje. Naudojantis savo pirmavimu nelaimingų atsitikimų prevencijos tyrimų srityje, naujajame GS montuojama Lexus Safety System +. Ją sudaro priešavarinės saugos sistema su pėsčiųjų aptikimo funcija, pažangioji važiavimo juostos išlaikymo pagalbinė sistema, padedanti išlikti Jūsų važiavimo juostoje, pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema, pateikianti informaciją apie ženklus vairuotojui, automatinė tolimųjų šviesų sistema, gerinanti matomumą tamsiu paros metu, ir adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, reguliuojanti Jūsų automobilio greitį pagal priešais važiuojančios transporto priemonės greitį.

Priekinė ir galinė pakaba

PRIEKINĖ IR GALINĖ PAKABA

Naujos konstrukcijos dvigubo trikampio balansyro priekinė pakaba su kaltinio aliuminio komponentais dabar yra lengvesnė ir tikslesnė. Atlikti pakabos konstrukcijos pakeitimai žymiai pagerino valdymo stabilumą ir važiavimo komfortą.

Daugiasvirtės galinės pakabos geometrijos ir konstrukcijos patobulinimai itin pagerino važiavimą tiesia linija bei stabilumą atliekant posūkius. Kartu naudojami itin tampraus plieno, išlieto metalo bei kaltinio aliuminio komponentai sumažino jos svorį bei pagerino tvirtumą ir tikslumą.

Itin prilaikančios sėdynės

ITIN PRILAIKANČIOS SĖDYNĖS

Specialistų komanda penkerius metus dirbo kurdama tokią sėdynės struktūrą, kuri optimaliai mažintų nuovargį. Reguliuojama dubens atrama, taikoma pirmą kartą pasaulyje, bei pečių ir šonų atramos kartų su drugelio formos galvos atramomis yra montuojamos abiejose priekinėse sėdynėse Luxury ir aukštesnėse komplektacijose.

Šildymas ir vėdinimas

ŠILDYMAS IR VĖDINIMAS

Vairuotojas ir priekinis keleivis gali individualiai šildyti ar vėdinti savo sėdynes su odos apdaila. Tai suteikia prabangos pojūtį, ypač mėgiamą esant ekstremalioms oro sąlygomis.

Tvirta važiuoklė

TVIRTA VAŽIUOKLĖ

Dėl pagerinto torsionio standumo ir naujai sukonstruotos pakabos naujasis GS tapo itin dinamiškas ir patrauklus vairuoti. Tai automobilis, perteikiantis juntamą vairuotojo pasitikėjimo jausmą, kurį suteikia tvirta važiuoklė, aiškiai ir tiksliai reaguojanti į vairuotojo veiksmus.

Adaptyvioji kintančioji pakaba

ADAPTYVIOJI KINTANČIOJI PAKABA

Priklausomai nuo kelio sąlygų ir vairavimo stiliaus, adaptyvioji kintančioji pakaba išmaniai kontroliuoja visų keturių ratų slopinimo jėgą. Tai ne tik pagerina važiavimo komfortą, bet ir didina valdymo stabilumą, ypač atliekant posūkius dideliu greičiu.

Adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema

ADAPTYVIOJI TOLIMŲJŲ ŠVIESŲ SISTEMA

Reguliuojama LED adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema neleidžia GS akinti kitų vairuotojų. 11 nepriklausomų LED lustų priekiniame žibinte yra įjungiami arba išjungiami, siekiant tiksliai valdyti apšviestas ir neapšviestas zonas.

Nematomų zonų monitorius

NEMATOMŲ ZONŲ MONITORIUS

Radaro davikliai, montuojami galiniame buferyje, fiksuoja transporto priemones, važiuojančias gretimoje juostoje, kurių negalima matyti durelių veidrodėliuose. Jeigu vairuotojas įjungia posūkio signalą, ketindamas persirikiuoti į kitą juostą, o greta važiuojantis automobilis patenka į nematomą zoną, atitinkamame durelių veidrodėlyje ima mirksėti perspėjimo indikatorius.

Pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema

PAGALBINĖ KELIO ŽENKLŲ ATPAŽINIMO SISTEMA

Naujajame GS montuojama pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema (RSA), naudodamasi ant priekinio stiklo sumontuota kamera, atpažįsta kelio ženklus ir pateikia informaciją apie juos vairuotojui daugiainformaciniame ekrane. RSA gali aptikti tuos ženklus, kurie atitinka Vienos Konvencijos nuostatas (įskaitant elektroliuminescencinius ir mirksinčius kelio ženklus).

Dešimt oro saugos pagalvių

DEŠIMT ORO SAUGOS PAGALVIŲ

Naujame GS keleivius saugo dešimt oro saugos pagalvių bei itin tvirta kėbulo konstrukcija. Visi saugos diržai, išskyrus vidurinės galinės sėdynės, turi įtempiklius. Vairuotoją ir priekinį keleivį saugos dviejų išsiskleidimo lygių galvos oro saugos pagalvės, kelių bei šoninės oro saugos pagalvės. Gale sėdinčius keleivius saugo galinės šoninės oro saugos pagalvės, o per visą automobilio salono ilgį tęsiasi užuolaidinės oro saugos pagalvės abiejose pusėse. Šios išskirtinės saugos ypatybės yra standartinė GS modelių įranga, žymiai mažinanti sužeidimų riziką.

12,3 colio multimedijos ekranas

12,3 COLIO MULTIMEDIJOS EKRANAS

Itin didelis 12,3 colio multimedijos ekranas leidžia vairuotojui ir priekiniam keleiviui valdyti automobilio sistemas, naudojantis nuotoliniu valdikliu Remote Touch, o balso komandomis taip pat galima valdyti daug programėlių. Į dvi dalis padalintas platus ekranas idealiai tinka vienu metu pateikti skirtingą informaciją, pavyzdžiui, didelį žemėlapio vaizdą ir DAB radijo stoties informaciją.

3 zonų klimato kontrolės sistema

3 ZONŲ KLIMATO KONTROLĖS SISTEMA

Naujojo GS, kuriame montuojama pirmoji pasaulyje nanoe® technologija, salonas yra suskirstytas į tris elektroniškai kontroliuojamas klimato zonas. Priekinių sėdynių keleiviai gali įvesti savo individualius nustatymus į sistemą, naudodamiesi nuotoliniu valdikliu Remote Touch arba centrine konsole, o galinių sėdynių keleiviai tam gali naudoti jiems skirtą panelę.

Odinis vairas

ODINIS VAIRAS

Naujas trijų stipinų odinis vairas buvo specialiai sukurtas naujajam GS. Jame itin patogiose vietose montuojami garso, ekrano, telefono ir balso komandų valdymo mygtukai.

Jungiamumas

JUNGIAMUMAS

Jūs galite daug programėlių suderinti su multimedijos ekranu. Pavyzdžiui, Jūsų išmaniojo telefono adresų knygelė gali būti perkelta į automobilio sistemą ir valdoma multimedijos ekrane. iPhone® ar kiti multimedijos prietaisai gali būti prijungti ir valdomi per skirtingus ekranus.

Pavarų perjungimo rankenėlės

PAVARŲ PERJUNGIMO RANKENĖLĖS

Nors GS modeliai gali veikti visiškai automatiniu režimu, ant vairo montuojamos pavarų perjungimo rankenėlės leidžia vairuotojui perjungti pavaras pačiam. Iš pradžių sukurtos Formula 1 automobiliams, jos leidžia pajusti labiau įtraukiantį vairavimą.

NEATITINKA

Jūsų paieškos kriterijų atitinkančių automobilio ypatybių nėra. Prašome išplėsti savo paiešką ir pamėginti dar kartą.

GS 200t F SPORT

gs200t fsport

PRIBLOŠKIANTIS DIZAINAS

GS 200t F SPORT išsiskiria išraiškingu dizainu ir nepriekaištingu valdymu. Jį ištobulino ta pati komanda, kuri kūrė legendinį LFA superautomobilį ir išskirtinėmis techninėmis charakteristikomis pasižyminčius F serijos modeliusRC F ir GS F. Šis kūrėjų darbo vaisius privers Jūsų širdį palkti tankiau. Tarp patobulintų išorės elementų minėtinos platesnės Lexus būdingos verpsto formos grotelės su L formos intarpais, stabdžių aušinimo kanalai ir aerodinaminiai maži aptakai didesnei prispaudimo jėgai užtikrinti.

Sėdėdami sportiniame salone pasijusite esantys tikri savo F SPORT automobilio šeimininkai. Sportinės sėdynės su rankiniu būdu apsiūtais apmušalais idealiai priglunda prie kūno – nuo šlaunų iki pečių. Malonių potyrių suteikia ir ergonomiškas sportinis vairas bei frezuoti aliumininiai pedalai. Taigi kelionės šiuo automobiliu – tikra šventė.

Siekdami užtikrinti sklandų Lexus svetainės veikimą, kartu su savo kai kuriais partneriais šioje svetainėje naudojame slapukus. Jei nekeisite slapukų nustatymų savo naršyklėje, mes suprasime, kad Jūs sutinkate su visų slapukų naudojimu Lexus svetainėje.

SKAITYTI DAUGIAU